شناسهٔ خبر: 27474041 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بی حاشیه شش ماه بعد از فینال پرحاشیه(عکس)

بازی دو تیم اروند و پرسپولیس پاکدشت در ورزشگاهی برگزار شد که بیش از شش ماه پیش در آن فینال پرحادثه و پرحاشیه جام حذفی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش" ورزش سه"  ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر روز شنبه بیستم مرداد میزبان مسابقه دو تیم اروند خرمشهر و پرسپولیس پاکدشت بود. مسابقه کم حادثه ای که در پایان بدون گل به پایان رسید. این بازی یک نقطه ضعف بزرگ داشت و آن ورزشگاه خالی از تماشاگر شهر خرمشهر بود. این ورزشگاه شش ماه پیش میزبان فینال جام حذفی بود که بین استقلال و خونه به خونه برگزار شد. در پایان آن مسابقه برخی تماشاگران با پرتاب سنگ و صندلی صحنه های عجیب و خشنی را در ورزشگاه به وجود آوردند و حتی یکی از هواداران از ناحیه چشم مجروح شد.


بازی دو تیم اروند و پرسپولیس پاکدشت اما به این دلیل در ورزشگاه خالی از تماشاگر برگزار شد که چون این تیم به خاطر تخلف تماشاگرانش در لیگ دسته دوم از حضور تماشاگرانش محروم شده بود. این بازی در نهایت بدون گل به پایان رسید در حالی که دو تیم دو مربی مطرح به نام های اکبرمیثاقیان و فرهاد کاظمی را روی نیمکت داشتند. دو مربی سرشناس فوتبال ایران که سابق آوردن تیم ها را از لیگ یک به لیگ برتر دارند. این بازی اما در نهایت بدون گل به پایان رسید و تنها نکته حاشیه ای اش چالش میان فرهاد کاظمی و ناظر مسابقه بود چرا که ناظر مسابقه بارها به نیمکت تیم پرسپولیس پاکدشت تذکر می داد و این باعث شد تا کاظمی به ناظر بگوید که دارد تمرکز او و کادرفنی را به هم می ریزد.


پرسپولیس پاکدشت که خیلی دیر جمع شده بازیکنان مطرحی چون امیرحسین فشنگچی، هادی شکوری، مهرداد جماعتی، مهدی جعفرپور و هاشم بیگ زاده را در اختیار دارد هفته بعد در تهران میزبان ماشین سازی تبریز است و اروند خرمشهر نیز به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت.

 

 

 

 

نظر شما