شناسهٔ خبر: 27473228 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

اخبار برگزیده اجتماعی ۲۷ مرداد/

بسیاری از مدیران اعتقادی به توانمندی داخلی ندارند/ ضایعات نان ایران ۶ برابر قاره اروپاست

بسیاری از مدیران اعتقادی به توانمندی داخلی ندارند/ ضایعات نان ایران ۶ برابر قاره اروپاست/ تمرین تیم ملی پاراگلایدر ایران در روز قبل از آغاز مسابقات/ پایش سلامت ۷۳۵ کودک کار توسط شرکت شهر سالم و ... از اخبار برگزیده اجتماعی خبرگزاری در ۲۷ مرداد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبستان، رییس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه بسیاری از مدیران اعتقاد به توانمندی داخلی ندارند، تاکید کرد: فناوری به ابزار اصلی رقابت تبدیل شده است و برای همین است که از این ابزار برای تحریم ما طی سال های گذشته و حال استفاده می کنند.

پایش سلامت ۷۳۵ کودک کار توسط شرکت شهر سالم

حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تمام حوزه های مدیریت شهری باید به شهرداری تهران واگذار شوند تا ما بتوانیم مدیریت یکپارچه ای را در شهر شاهد باشیم.

 

چوبینه با بیان اینکه هم اکنون پروژه های زیادی در شهر تهران در حال اجراست، گفت: از ابتدا تدارک دیده شده که HSE‌ در حوزه شهروندی، شهرداری و پیمانکاری دیده شود، در این زمینه مطالعات خوبی صورت گرفته و کمیته های فنی و علمی نیز تشکیل شده است.

تمرین تیم ملی پاراگلایدر ایران در روز قبل از آغاز مسابقات

محمد رازقی، مربی تیم ملی پاراگلایدر ایران با اشاره به رایزنی های صورت گرفته با کمیته برگزاری مسابقات آسیایی، گفت: خوشبختانه با تمرین تیم ملی ایران در سایت برگزاری مسابقات، قبل از Official Practice Day موافقت شد و امروز پس‌از جلسه Safty Briefing و Pr-Registration عازم سایت اصلی برای تمرین خواهیم شد.

 

مربی تیم ملی پاراگلایدر ایران اظهار امیدواری کرد که اعضای تیم ملی ایران بتوانند، حداقل ۵-۶ سورتی پرواز کنند تا با شرایط محل مسابقه بیشتر و بهتر آشنا شوند.

ضایعات نان ایران شش برابر قاره اروپاست

مجید ابهری، آسیب شناس و متخصص علوم رفتاری در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبستان با بیان اینکه ما دچار مصرف زدگی شده ایم گفت: به گونه ای که بعضی از افراد تصور می کنند هرچه بیشتر مصرف کنند،رشد و تعالی بیشتری پیدا خواهند کرد در حالی که متاسفانه کشور ما در اقلام مختلف مصرفی یک جایگاه قابل توجهی در دنیا دارد، یعنی مصرف نوشابه ما 4 برابر دنیا، ضایعات نان ما 6 برابر قاره آفریقا و نمک 4 برابر دنیا است  دلیلش این است که ما به زندگی قناعت گرانه عادت نکردیم، قناعت به معنای مصرف نکردن نیست بلکه درست مصرف کردن است.

 

وزش باد شدید در ۱۰ استان کشور

شادی سراج درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور به خبرنگار اجتماعی شبستان گفت: بعدازظهر امروز، رگبارهای پراکنده باران در ارتفاعات استان مازندران پیش بینی می شود.

 

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به نفوذ جریانات شمالی به شمال کشور از روز یکشنبه، افزود: روزهای یکشنبه و دوشنبه، افزایش ابر، بارش باران گاهی رعد و برق و در بعضی ساعات وزش باد شدید موقت در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل پیش بینی می شود.

 

نداشتن مهارت‌های زندگی مشترک عامل مهم طلاق

 

مدیرعامل موسسه خانواده سلامت بنیان،خودشناسی را بهترین عامل ازدواج عنوان کرد و گفت:ازدواجی که بدون رسیدن به مرحله خودشناسی صورت گرفته باشد، منجر به شکست می شود. طبق بررسی های صورت گرفته عدم خودشناسی افراد یکی از دلایل مهم و عمده طلاق است.

 

نظر شما