شناسهٔ خبر: 27473194 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آغاز ویرایش انتخاب رشته متقاضیان دانشگاه آزاد در آزمون سراسری

دکتر شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با عنایت به درخواستهای مکرر متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۹۷ ، ویرایش رشته/محلهای انتخابی از روز چهارشنبه ۳۱ مرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ جمعه ۲ شهریور ادامه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با عنایت به درخواستهای مکرر متقاضیان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در آزمون سراسری سال ۹۷ ، ویرایش رشته/محلهای انتخابی از روز چهارشنبه ۳۱ مرداد آغاز و تا ساعت ۲۴ جمعه ۲ شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی می­­­ باشند می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  و  با توجه به  نمره کل کسب شده در هر زیر گروه متناسب با رشته انتخابی و کد شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، نسبت به انتخاب ۱۰۰ رشته / محل اقدام کنند.

شاهانی اشاره کرد: داوطلبان می توانند علاوه بر گروه آزمایشی اصلی، چنانچه در زمان ثبت نام گزینه علاقه مندی به گروه هنر و زبان های خارجه را انتخاب کرده اند و در آزمون آن نیز شرکت کرده اند، از فرصت انتخاب رشته دو یا سه گروه آزمایشی بهره مند شوند. داوطلبانی که رشته/محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی پیدا نمی کنند ، توجه  داشته باشند پذیرش بخش اعظم رشته/ محل های دانشگاه آزاد اسلامی بدون آزمون و بر اساس سوابق  تحصیلی می باشند که درصورت تمایل با مراجعه به سامانه www.azmoon.org   نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

او تاکید کرد: نتایج انتخاب رشته های با آزمون دانشگاه آزاداسلامی نیمه دوم  شهریور ماه اعلام خواهد شد.

نظر شما