شناسهٔ خبر: 27471339 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

عدالت و مبارزه با فساد از مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب است

بسیج اساتید دانشگاه آزاد در حمایت از اقدام سردار غیب‌پرور در برخورد با محتکرین و حمایت از مستضعفین جامعه بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛   بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از اقدام سردار غلامحسین غیب‌پرور در برخورد با محتکرین و حمایت از مستضعفین جامعه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن  بیانیه به شرح زیر است:

زمانی که قدرت و توان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کشور به اذعان حتی دشمنان، در وضعیت بی‌نظیری قرار دارد، متاسفانه درون این مرز‌ها سستی و دنیاطلبی گروهی زمینه نارضایتی و ناامیدی مردم را فراهم کرده است.

عدالت و مبارزه با فساد، جزو مهم‌ترین آرمان‌های انقلاب بوده و بقای انقلاب هم در گرو تحقق آن‌ها است؛ همانطور که در کوران دفاع مقدس، گروهی زالوصفتانه با احتکار مایحتاج عمومی مردم، پا بر گلوی آن‌ها گذاشته بودند، امروز هم در اوج عداوت و رذالت، دشمنان گروهی چنان می‌کنند؛ امروز همچون ۳۰ سال پیش، بسیجیان در صف اول دفاع از مستضعفین‌اند.

بدین وسیله اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن اعلام تقدیر از دستور و مواضع سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در راستای افشای مفسدین و محتکرین، اعلام می‌کنند در صفوف حمایت از اقتصاد مقاومتی و دفاع از حقوق مستضعفین تا ریشه‌کنی دشمنان و منافقان داخلی انجام وظیفه خواهند کرد.

انتهای پیام/

بیانیه  بسیج اساتید دانشگاه آزاد برای برخورد با محتکرین و حمایت از مستضعفین 

نظر شما