شناسهٔ خبر: 27469699 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

فلسطین|یورش صهیونیست‌ها به منازل مردم در «جنین»؛ شهرک‌نشینان درختان زیتون را قطع کردند

منابع فلسطینی از یورش نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به منازل مردم در جنین واقع در کرانه باختری اشغالی خبر دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز شنبه به منازل مردم در شهرک یعبد در جنوب غربی شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند، شهرک نشینان صهیونیست ده ها اصله درخت زیتون را در این شهرک قطع کردند.

بر اساس گزارش وفا، نظامیان رژیم اشغالگر با یورش به شهرک یعبد، منازل مردم را هدف حمله قرار داده و به بازرسی این اماکن و بازجویی از خانواده های ساکن در آن پرداختند.

از سوی دیگر شهرک نشینان صهیونیست ده ها اصله درخت زیتون را که عمر آن بیش از 15 سال بود، در شهرک عرابه قطع کردند.

این اولین بار نیست که شهرک نشینان صهیونیست در سایه حمایت نظامیان رژیم اشغالگر به مزارع و منازل مردم حمله می کنند و به قطع درختان می پردازند.

حمله نظامیان صهیونیست به ماهیگیران فلسطینی

خبر دیگر اینکه قایق های جنگی رژیم صهیونیستی به سوی قایق های ماهیگیری فلسطینی در سواحل غزه آتش گشودند.

به گفته منابع فلسطینی، قایق های ماهیگیری فلسطینی در سواحل شهرک بیت لاهیا در شمال نوار غزه هدف حمله قایق های اسرائیلی قرار گرفت.

خبر دیگر اینکه نظامیان رژیم صهیونیستی صبح  امروز درهای مسجدالاقصی را که به مدت چندین ساعت بسته بودند، بازی کردند و صدها نمازگزار فلسطینی با ورود به این مکان مقدس به ادای نماز پرداختند.

نظامیان صهیونیست عصر روز جمعه پس از آنکه نمازگزاران فلسطینی را با زور و خشونت از مسجدالاقصی بیرون و از ادای نماز مغرب و عشاء در آن محروم کردند، امروز درهای آن را به روی فلسطینی ها گشودند.

نظامیان رژیم اشغالگر قدس روز گذشته یک جوان فلسطینی ساکن شهر ام الفحم را به بهانه آنکه برای چاقو زدن به یک پلیس صهیونیست تلاش کرده است، به ضرب گلوله شهید کردند.
انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما