شناسهٔ خبر: 27468683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ایجاد دو شهر جدید در لرستان

خبرگزاری صداوسیما

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: دو شهر جدید در استان لرستان ایجاد می شود

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای لرستان، حبیب الله خجسته پور، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: این دو شهر در شهرستان الیگودرز ایجاد خواهند شد.

وی تصریح کرد: با مجوز وزارت کشور بخش های چمن آباد و شاپور آباد شهرستان الیگودرز به شهر تبدیل می شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان همچنین افزود: مجوز ایجاد چند بخش در مناطق روستایی استان نیز از وزارت کشور اخذ شده است که نام این روستاها در موعد مقرر اعلام خواهد شد.

خجسته پور در ادامه با اشاره به انتصابات سال های اخیر استانداری لرستان افزود: همراهی با دولت، مهم ترین شاخص انتصابات یک ساله اخیر بوده است.

وی با اشاره به رعایت مقررات قانونی در این انتصابات، عنوان کرد: مدیران کل هر استان، توسط وزرا یا معاونان رییس جمهوری و با هماهنگی استاندار، فرماندار و مدیران شهرستانی منصوب می شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان همچنین از به کارگیری 20 بانوی لرستانی در مناصب دولتی استان خبر داد و افزود: این انتصابات به دنبال رویکرد دولت و مدیران ارشد استان در بکارگیری جوانان و بانوان در مناصب دولتی صورت گرفته است.
خجسته پور گفت: این بانوان مسئولیت چهار پست مدیریتی، یک پست بخشداری، چهار پست معاونت فرمانداری، هفت پست مدیریت ادارات شهرستانی و چهار پست معاونت دستگاه های اجرایی استان را پذیرفته اند.

نظر شما