شناسهٔ خبر: 27466987 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با امضای طومار 8 متری صورت گرفت

درخواست مردم و دانشجویان از رئیس‌جمهور برای شنیدن راهکارهای متخصصین ایرانی

صدها نفر از مردم و دانشجویان با امضای طوماری 8 متری از رئیس‌جمهور خواستند تا راهکارهای متخصصین ایرانی که توسط پویش «امضای ما تضمین است» جمع‌آوری شده را برای رفع مشکلات بشنود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پویش «امضای ما تضمین است» که با هدف مطالبه از رئیس‌جمهور برای حل مشکلات مردم توسط انجمن اسلامی دانشجویان امیرکیبر( دفتر تحیکم وحدت) راه‌اندازی شده با استقبال خوب مردم و دانشجویان روبرو شد.

بنابراین گزارش این پویش روز گذشته کار خود را آغاز کرد و توانست در نماز جمعه عبادی سیاسی تهران بسیاری از مردم را به عضویت خود درآورد.

 

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این پویش راهکارهای نخبگان دانشگاهی برای حل مشکلات مردم  را جمع آوری کرده و طی پویش «امضای ما تضمین است»  از رییس جمهور خواست تا این بار به جای آمریکا با مردمش مذاکره کند.

گفتنی است، امضای طومار 8 متری توسط صدها نفر از مردم در روزهای ابتدایی شروع به کار پویش «امضای ما تضمین است»، یکی از اقداماتی بود که توسط این پویش صورت گرفت.

 

متن این طومار در ادامه آمده است:

«  از جانب مردم صبور ایران به دکتر روحانی رئیس جمهور منتخب:

  وزیر امور خارجه را احضار کنید اما این بار برای مذاکره با ما! 

دکتر ظریف! اینبار بیا به جای "کری" با ما قدم بزن. بیا قدم بزنیم در تهران، اصفهان،تبریز، یا حتی در روستای کوچکی در منطقه ای دور افتاده در استان سیستان و بلوچستان، شاید در این صورت بادیدن مشکلات و سختی‌های معیشتی مردم کشورتان، با هم به توافق بهتری رسیدیم. 

بیا تا از مردم خون گرم شهر های جنوبی بپرسیم سرمایه خارجی‌ها مشکل آب خوردنشان را حل کرد؟ یا پس از توافق هسته‌ای ریز گردها دست از سر هوای اهواز برداشتند؟ عزت به پاسپورت ملی بازگشت؟ یا اینکه در جنگ ارزی، ریال حرفی برای گفتن دارد؟ 

یکبار هم راهکارهای متخصصین ایرانی را برای رفع مشکلات بشنوید.

مطمئن باشید برخلاف خارجی ها ما از شما چیزی نمی‌خواهیم، بد عهدی هم نمی‌کنیم. پس بجای آمریکا با مردمت مذاکره کن!  «امضای ما تضمین است»

انتهای پیام/

 

نظر شما