شناسهٔ خبر: 27466794 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره تعاون و رفاه اجتماعی آران و بیدگل خبر داد:

صدور مجوز تشکیل شورای حل اختلاف کارگران آران و بیدگلی

آران و بیدگل - رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل از صدور مجوز تشکیل شورای حل اختلاف کارگران شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

صاحب‌خبر -

جواد صدیقیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صدور این مجوز با توجه به جمعیت بیش از ۱۷ هزار نفری کارگران شهرستان و مشکلات نبود این شورا در حل مشکلات کارگران در سال های گذشته بوده است.

وی ادامه داد: این شورا پس از صدور مجوز تا پایان شهریورماه امسال کار خود را به صورت رسمی با ۹ نماینده از جامعه کارگری، کارفرمایان و نمایندگان عالی دولت آغاز می کند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آران و بیدگل با اشاره به فعالیت مستمر هیئت تشخیص کار شهرستان در بررسی شکایات، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵۴ مورد شکایت کارگری در این هیئت بررسی و از این تعداد ۲۱۵ مورد شامل صدور رای شده است.

وی وضعیت اشتغال شهرستان در بخش اشتغال روستایی را مطلوب بیان کرد و افزود: از ۳۶ میلیارد اعتبار اختصاص یافته برای اشتغال روستایی تاکنون مطابق سه برابر اعتبار تخصیص یافته جذب شده است.

وی همچنین از رشد ۳۰ برابری جذب اعتبارات در بخش اشتغال فراگیر نیز خبر داد و تصریح کرد: جذب اعتبارات در بخش فراگیر با توجه به سخت گیری های بانک های عامل به کندی صورت گرفته بود که در ۱۵ روز اخیر با پیگیری اداره کار شهرستان و موافقیت بانک ها تاکنون ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات جذب شده است.

نظر شما