شناسهٔ خبر: 27466713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعمیرات در خط انتقال گاز 3 شهرستان استان صورت می گیرد

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل از تعمیرات در خط انتقال گاز شهرستان های پارس آباد، بیله سوار و گرمی خبر داد.

صاحب‌خبر -

فیروز خدایی، مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با اشاره به تعمیرات در خط انتقال گاز گفت: این تعمیرات در شهرستان های پارس آباد، گرمی و بیله سوار صورت می گیرد که خود شهرستان ها و روستاهای تابعه و همچنین دو شهرستان خداآفرین و آبش احمد آذربایجان شرقی را تحت تاثیر این تعمیرات قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه تلاش شده در این تعمیرات همشهریان با مشکل مواجه نشوند افزود: قرار بر این است که عملیات شبانه صورت بگیرد و این عملیات از ساعت 10 شب یکشنبه 28 مرداد ماه شروع و پیش بینی می شود 24 ساعت به طول بکشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل تصریح کرد: تلاش شده این عملیات بدون هیچ مشکلی برای همشهریان انجام شود و در صورت ایجاد مشکل هم تمهیدات لازم انجام شده و مردم منطقه هیچگونه نگرانی نداشته باشند چرا که در این شهرستان ها هم شورای مدیریت بحران برگزار شده و با فرمانداری ها هم هماهنگی های لازم صورت گرفته است.

خدایی افزود: برای مدیریت مصرف صنایع بزرگ از جمله کارخانجات از مدار گاز خارج شده و سوخت دوم جایگزین شده و تاکید بر این است که حتما نانوایی ها دوگانه سوز شوند که اگر با قطعی گاز رو به رو شدیم بحث پخت و پز در نانوایی با مشکل رو به رو نشود.

انتهای پیام/ح

تعمیرات در خط انتقال گاز استان اردبیل

برچسب‌ها:

نظر شما