شناسهٔ خبر: 27466712 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

حاجیلو:

حسینی از مدت‌ها پیش از شفر اجازه گرفته بود

منبع: میزان

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: درست است که در دقایق ابتدایی بازی نمایش خوبی نداشتیم، ولی در مجموع بازی تحت کنترل ما بود و به نظرم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، اصغر حاجیلو در خصوص بازی تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و استقلال در هفته چهارم لیگ برتر که با شکست آبی‌پوشان تهرانی همراه بود اظهارداشت: بخت با ما یار نبود و متاسفانه بازی را واگذار کردیم. درست است که در دقایق ابتدایی بازی نمایش خوبی نداشتیم، ولی در مجموع بازی تحت کنترل ما بود و به نظرم موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی در مورد اینکه شنیده می‌شود سید حسین حسینی دروازه بان استقلال بابت نیمکت نشینی دلخور است، گفت: اصلا چنین چیزی نیست و حسینی از خیلی وقت پیش برای این مرخصی از شفر اجازه گرفته بود.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در ارتباط با جو ورزشگاه تختی جم تصریح کرد: تماشاگران عالی بودند و در طول بازی یک حرف زشت هم نزدند که این باعث خوشحالی است.

حاجیلو در پایان خاطر نشان کرد: درست است که این بازی را واگذار کردیم، ولی از عملکرد بازیکنان راضی هستیم و من وقتی داشتم بازی را نگاه می‌کردم از نحوه بازی تیم راضی بودم. ما بازی‌های سختی در هفته‌های ابتدایی داشتیم و شاید کمی بازیکنان خسته شده باشند.

نظر شما