شناسهٔ خبر: 27466548 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مکوندی: پرسپولیس باید از بازی مقابل ما درس بگیرد/ با چنگ و دندان از این تیم امتیاز گرفتیم

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد، این تیم به زحمت و با چنگ و دندان از سرخپوشان تهرانی امتیاز گرفته است.

صاحب‌خبر -

بهروز مکوندی در مورد تساوی بدون گل نفت مسجدسلیمان مقابل پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: تساوی مقابل پرسپولیس در تهران برای تیمی تازه لیگ برتری شده، چون نفت و با شرایطی که ما داریم، کمتر از پیروزی نبود. شاید از لحاظ فوتبالی، بازی زیبا و باطراواتی ارائه نکردیم، اما با چنگ و دندان از پرسپولیس امتیاز گرفتیم و باید از این نتیجه خیلی راضی باشیم.

وی در مورد اینکه تماشاگران و اعضای تیم پرسپولیس معتقد بودند نفتی ها خود را روی زمین می انداختند و ضدفوتبال بازی می کردند، اظهار داشت: این موضوع را قبول ندارم. ممکن است در طول مسابقه دو سه بار این اتفاق رخ داده باشد که فکر نمی کنم به اتلاف بیش از چهار دقیقه که در وقت اضافه منظور شد، منجر شده باشد. برای تیم ما که تازه لیگ برتری شده و بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند، نباید انتظار داشت که در 90 دقیقه، دست به چنین عملی نزند!

مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه کادر فنی نفت با اینکه بازیکنان برای اتلاف وقت روی زمین بیفتند، موافق نیست، تصریح کرد: ما هیچ وقت نمی گوییم بازیکنان با استفاده از این روش، وقت تلف کنند. فکر می کنم از تیمی چون پرسپولیس که دو فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شده و تا قبل از این هفته صدرنشین بود، انتظار می رود مقابل تیم های دفاعی، از فضاهای بسته عبور کند و به گل برسد. این مسابقه باید درسی برای پرسپولیس باشد تا برای گلزنی به تیم های دفاعی فکری کند.

«این تساوی می تواند به پرسپولیس برای بازی های آینده لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کمک زیادی کند تا به فکر راه حل جدیدی مقابل تیم های دفاعی باشد»، مکوندی با بیان این جمله خاطرنشان کرد: اگر تماشاگران پرسپولیس انتظار دارند تیمی چون نفت مقابل آنها باز بازی کند و گل های زیادی بخورد تا آنها بگویند چقدر نفت خوب بازی کرد، باید بگویم این کار اصلاً عاقلانه نیست.

وی با اشاره به قدرت حریف روز گذشته نفتی ها نسبت به این تیم گفت: از لحاظ نیروی انسانی، فنی و امکانات، در حد باشگاهی چون پرسپولیس نیستیم و عقل حکم می کرد که به کارهای دفاعی و بازی بسته اقدام کنیم. این نوع بازی هم یک روش برای رسیدن به نتیجه دلخواه است که خدا را شکر به نتیجه ای که می خواستیم، رسیدیم. در نیمه دوم هم فرصت هایی روی ضدحمله داشتیم که متأسفانه از آنها استفاده نکردیم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما