شناسهٔ خبر: 27466434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری جلسه ارتقاء منزلت زنان و تحکیم بنیان خانواده

جلسه ارتقاء منزلت زنان و تحکیم بنیان خانواده درسالن جلسات فرمانداری شهرستان هرسین برگزارگردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه جلسه ارتقاء منزلت زنان و تحکیم بنیان خانواده با حضور امیرشاه‌آبادی فرماندار هرسین و جمعی از بانوان فعال در امور زنان و بانوان این شهرستان صورت گرفت.

امیرشاه‌آبادی گفت : حضور زنان و فعال بودن بانوان در هر جامعه از دلایل رشد و توسعه آن جامعه است.

وی از حضور زنان و بانوان به صورت حضور در محله ها و شناسایی آسیب ها و نیازهای هر محله به عنوان راهکاری مفید و موثر سخن گفتند.

شاه آبادی تلاش و سعی بیشتر در راستای امور زنان را برای هر جامعه یک اولویت و یک ضرورت دانستند.

در ادامه ایمانی مدیریت کمیسون بانوان شهرستان هرسین ،گزارشی از فعالیتهای ۴ماهه اول سال جاری کارشناسان امور بانوان ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان در حوزه های تکریم ارباب رجوع،حقوق شهروندی و عفاف و حجاب مطرح کرد.

وی گفت : از مهمترین اقدامات انجام شده در راستای توانمندسازی بانوان برگزاری 24 کارگاه تاب آوری اجتماعی در سطح محلات شهر هرسین بوده است.

وی افزود : برگزاری 3 دوره کارگاه آموزشی با موضوع دعوت به نماز ، کارگاه آموزشی نقش زن در خانواده ، کارگاه آموزشی با موضوع اعتیاد ، کارگاه آموزشی با موضوع حقوق شهروندی ، انجام ویزیت رایگان ، تشکیل کارگروهی با عنوان حضور زنان در برنامه ها و جشنواره ها ، 2 کارگاه آموزشی با موضوع کنترل خشم ، برگزاری دوره های آموزشی رایگان فرش بافی و خیاطی ، برگزاری محافل انس با قرآن و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در ایام و مناسبت های مختلف گوشه ای از فعالیتهای کانون فرهنگی اجتماعی زنان هرسین می باشد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تلاش در راستای امور زنان یک اولویت است

 

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما