شناسهٔ خبر: 27466366 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ستاره وزنه برداری بانوان گیلان:

هدفم حضور در تیم ملی است

رشت - ایرنا - ستاره وزنه برداری بانوان استان گیلان گفت: هدفم حضور در تیم ملی بانوان است تا در مسابقات مختلف برون مرزی شرکت کنم.

صاحب‌خبر -

مریم رضی زاده روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: تمام تلاش خود را انجام می دهم تا بتوانم به تیم ملی راه یابم و امیدوارم روزی از استان گیلان در مسابقات المپیک نیز حاضر شوم.
وی که با 19 سال سن تمامی مدال های تیم وزنه برداری گیلان را در مسابقات قهرمانی کشور کسب کرده، ادامه داد: چون وزنه برداری در بخش بانوان رشته نوپایی است و حدود یک و نیم سال است که این رشته در ایران راه اندازی شده ، پیشرفت در این رشته آسان تر است و خوشبختانه با تمریناتی که انجام داده ام؛ در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور شش مدال کسب کردم.
رضی زاده که حدود هفت ماه است در رشته وزنه برداری فعالیت دارد، در مورد مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: در وزن 48 کیلوگرم در هر 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان حضور یافته و توانستم در هر رده مدال کسب کنم.
وی اضافه کرد: خوشبختانه در رقابت های رده سنی جوانان موفق به کسب هر سه مدال طلا و عنوان قهرمانی شدم و در رده سنی بزرگسالان نیز، موفق به کسب یک مدال طلا و 2 مدال نقره شدم.
ستاره وزنه برداری بانوان استان گیلان ادامه داد: با وجود اینکه اولین دوره مسابقات وزنه برداری در بخش بانوان برگزار شد، وزنه برداران خوبی حضور داشتند و سطح کیفی مسابقات نیز بسیار بالا بود به طوری که مسئولان برگزاری، انتظار چنین رقابت هایی را از بانوان نداشتند .
وی به ادامه فعالیت خود در وزنه برداری نیز اشاره و اضافه کرد: با توجه به اینکه رقابت های وزنه برداری سالی یک بار انجام می شود، تمرینات مستمر خود را ادامه می دهم تا با قدرت در رقابت های سال آینده نیز حضور یابم.
اولین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی بانوان کشور در مشهد مقدس در رده های سنی جوانان و بزرگسالان برگزار شد و تیم گیلان در رده سنی بزرگسالان با کسب یک مدال طلا و 2 مدال نقره، مقام قهرمانی کشور را کسب کرد.
7285 / 2007

نظر شما