شناسهٔ خبر: 27466182 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تلاش احمدی نژاد برای اعتبار از دست رفته!

روزنامه سوال جواب چاپ استان گیلان در شماره شنبه 27 مردادما]، مطلبی در قسمت یادداشت امروز با عنوان تلاش احمدی نژاد برای اعتبار از دست رفته! به قلم مجید مصطفوی منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

این روزها جناب آقای محمود احمدی نژاد و تیمش فیلمی را در دنیای مجازی منتشر کردند که بیانگر این موضوع است که پرزیدنت و تیمش بیشتر تصویر سازند تا واقع گرا! آنها بلدند که فارغ از واقعیت ها نقش و نگارهایی فریبنده بسازند تا در پس آن رأی بسازند و هوادار جمع کنند!
احمدی نژاد در تمام این فیلم های که در دنیای مجازی منتشر می سازد، خود را بعد از دوران ریاست جمهوری نماد منجی که داعیه مدیریت جهانی دارد، معرفی می کند! مردی از جنس مردم که نماد عدالت است؛ او تنها کسی هست که می تواند مقتدرانه به دهان قدرت های خارجی بزند. او مومن و خاکی است. یاور ولایت است و البته گاهی هم تابوشکنی می کند!
در این فیلم ها او نماد مظلومیت است و چقدر این فیلم ها به او می آید؛ احمدی نژاد نماد مبارزه با فساد است.
حالا احمدی نژاد و تیم رسانه ای او مرتب در حال تولید فیلم های قشنگ و تصویرهای زیبا در ذهن مخاطب خود هستند؛ اما شابد یادشان رفت که مردم یادشان هست که بدترین سیلی ها و بی اعتباری و فاصله گرفتن بخش عظیمی از مردم را مرهون احمدی نژادیسم هستتند.
پرزیدنت سابق باید بداند که مردم ایران از هوش سیاسی خوبی برخوردارند و خوب می دانند که پروسه برنامه اتمی ایران از سال های قیل از انقلاب آغاز و پس از توافقی 10 ساله ناشی از انقلاب و جنگ مجددا دنبال شد، اما او و دولت مردانش سعی داشتند که این اقدام را به نام خود تمام کنند.
او باید بداند که مردم می دانند ایران در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد بیشترین مذاکرات با آمریکا را در مقایسه با سی سال پیش از آن داشته است. او باید بداند که مردم یادشان نرفته برخورد با دانشجویان معترض، اخراج و بازنشستگی استادان دانشگاه ها و بورسیه های غیرقانونی و حذف سلسله های پادشاهی از کتاب های تاریخ در زمان او شکل گرفته است. او باید بداند روزنامه نگارها هم یادشان نرفته که چه بر رویشان آورده بودند!
وادارکردن شرق به تغییر سردبیر و توقیف دوم روزنامه شرق - توقیف روزنامه روزگار - توقیف سوم روزنامه شرق. سایت بازتاب (نزدیک به محسن رضایی) که فعالیت خود را از سال 81 آغاز کرده بود اول مهر 86 پلمپ شد. پلمپ کافه کتاب ها - توقیف فصلنامه مدرسه و الخ.
جناب آقای احمدی نژاد رئیس جمهور محبوب! شما که دم از بی اعتمادی ملت می زنید، راستی نگفتین دکل نفتی چطور گم شد؟ شما که سال ها بگم بگم راه انداختی و خیانت کردی، اگر چیزی را که می دانستی و نگفتی، شما چطور اعتماد خس و خاشاک را بدست خواهی آورد؟!
7294/2007

نظر شما