شناسهٔ خبر: 27464168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرمانده سازمان بسیج وزارت امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد؛

هدف از برگزاری مسابقات ورزشی ایجاد شور و نشاط بین فرزندان کارمند بسیجی است

مرحله نهایی مسابقات آمادگی جسمانی فرزندان کارمندان بسیجی در سالن ورزشی ۱۵ خرداد در برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبر گزاری برنا، دکتر زمانی در خصوص برگزاری فینال مسابقات آمادگی جسمانی فرزندان بسیجی در گفتگو با برنا گفت: مرحله فینال مسابقات ورزشی بین فرزندان همکاران ما در مجموعه وزارت اقتصاد،بیمه‌ها،بانک‌ها،سازمان امورمالیاتی کشور،گمرک و سایر بخش‌های این مجموعه را ببین ۱۰۰نفر که از بین ۱۰۰۰ نفر در مرحله مقدماتی موفق انتخاب شدند، برگزار کردیم.

وی در خصوص هدف برگزاری این دوره اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این مسابقات ایجاد هم افزایی بین همکارانمان و همچنین ایجاد شور و نشاط بین فرزندان آن‌ها بود. با توجه به اینکه در فصل تابستان قرار داریم و بچه‌ها فرصت بیشتری برای فعالیت‌های ورزشی و غیر درسی دارند،تصمیم‌گرفتیم گامی هرچند کوچک جهت افزایش سطح نشاط و سلامت در خانواده‌ها این‌ مسابقات را برداریم.

 فرمانده سازمان بسیج وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص پرورش و توجه به ورزش‌همگانی گفت: امروزه یکی از اصلی ترین‌مباحث سرمایه‌گذاری، حوزه ورزش است. به عنوان مثال شرکت‌های بیمه به این نتیجه رسیده‌اند که هرچقدر به ورزش توجه کنند، هزینه‌های درمانی و بیمارستانس کاهش می یابد. از طرفی با توجه به اشاعه بیمارگونه فضای مجازی در خانواده‌ها درصد زیادی از بچه‌ها دچار اضافه وزن شده‌اند یا مشکلات جسمانی مانند اشکال در ستون فقرات هستند. بنابراین‌نیاز است که به ورزش تشویق شوند تا تحرک و سلامتی بیشتری داشته باشند.

دکتر زمانی در پایان و در خصوص برنامه‌های آینده گفت: با کمک‌های سرکار خانم‌امینی از اداره رفاه وزارتخانه و همچنین جناب خدابنده مسئول روابط عمومی حتما رشد ورزش همگانی را در دستور کار داریم. همانطور که چندی پیش یک دوره را هم در ساری با کمک این عزیزان برای مدیران و همکارانمان برگزار کردیم. به نظرم یکی از اصلی ترین بخش‌هایی که می‌تواند راندمان کاری، اثربخشی و کارایی کارکنان و کارمندان را بالا ببرد همین پرداختن به موضوع ورزش است.

 

نظر شما