شناسهٔ خبر: 27461185 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

بی کفایتی آل سعود در منا جان حجاج را گرفت

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه در حادثه منا دولت آل سعود محکوم بود و باید محاکمه می شد، گفت: مجامع بین المللی در مقابل مطامعه ای که داشتند سکوت کردند و اقدامی نکردند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر حادثه منا را فاجعه ای بزرگ دانست و اظهار کرد: این فاجعه ریشه در بی تدبیری دولت آل سعود داشت.

وی با بیان اینکه دولت آل سعود از قبل پیش بینی و پیش گیری لازم را برای مدیریت حجاج نکرده بود، افزود: این دولت در حین حادثه مدیریت لازم را نداشت و کمترین خدمات را در دیرترین زمان به حجاج رساند و به همین دلیل شاهد تلفات بسیار سنگین حجاج بودیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: در حادثه منا دولت آل سعود کمترین توان کنترل بحران را داشت و نتوانست خسارت ها را جبران کند.

وی تصریح کرد: نرساندن خدمات به موقع باعث شد تا آمار تلفات حجاج با افزایش مواجه شود که این ناشی از بی تدبیری و بی کفایتی دولت آل سعود بود.

جنایات آل سعود چهره ضد اسلامی این رژیم را آشکار کرد

ولی نژاد با بیان اینکه در اتفاق رخ داده دولت آل سعود محکوم بود و باید مورد محاکمه مجامع بین المللی قرار می گرفت، اظهار کرد: مجامع بین المللی در مقابل مطامعه ای که دارند سکوت کردند و اقدامات لازم را انجام ندادند.

وی با اشاره به اینکه جنایات آل سعود چهره ضد اسلامی این رژیم را آشکار کرد، افزود: آل سعود با علنی ساختن رابطه با رژیم غاصب صهیونیستی که دشمن اسلام، قرآن و مسلمین است چهره واقعی خود را به مسلمانان نشان داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: به تعابیر منابع دینی شهدا از پاداش گران بهایی برخوردار می شوند اما این جرم دولت آل سعود را کاهش نمی دهد و باید از همه ملت ها و دولت ها عذر خواهی و نسبت به خسارت های وارد شده اقدام می کرد.

وی تصریح کرد: امید است هم امسال و هم در سال های آینده دولت آل سعود بتواند با برنامه ریزی درست امنیت و خدمات رسانی به حجاج را به خوبی انجام دهد.

نظر شما