شناسهٔ خبر: 27460686 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

وزارت خارجه روسيه؛

روسیه به تعهدات خود در قبال توافق هسته‌ای ایران پایبند خواهد بود

وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد مسکو در اتخاد تدابیر لازم برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک، توافق هسته‌ای ایران، مصمم است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خرداد و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، روسیه بر تعهد خود در قبال توافق هسته‌ای با ایران تاکید کرد. 
به گزارش خبرگزاری شین هوا از مسکو، وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد مسکو در اتخاد تدابیر لازم برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک، توافق هسته‌ای ایران، مصمم است. 
وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد روسیه به اجرای تعهدات خود در چارچوب برجام ادامه می‌دهد. ما بر تعهدات تعیین کننده خود برای اتخاذ تدابیر لازم در جهت حفظ و اجرای کامل برجام تاکید دوباره می‌کنیم. این وزارت خانه اعلام کرد شرکت روسی روس اتم طرح‌های را که مطابق با خواسته‌های برجام طراحی شده است راه اندزی کرده است.
وزارت امور خارجه روسیه یادآور شده روسیه برای ارسال دومین محموله اورانیوم غنی شده با غنای بالا به ایران آماده شده است. مسکو به تهران برای مدیریت مازاد اورانیوم با غنای پایین کمک خواهد کرد و در مناطق خاص برای استفاده صلح آمیز از انرژی اتمی با ایران همکاری خواهد کرد. 
وزارت خارجه روسیه تاکید کرد همه این همکاری‌ها کاملا مطابق با مواضع برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ شواری امنیت سازمان ملل متحد و تحت نظارت کامل آژانس بین المللی انرژی اتمی است.

نظر شما