شناسهٔ خبر: 27460248 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیش بازی کیه وو - یوونتوس

دو تیم کیه وو و یوونتوس، امشب در ورزشگاه بنتگودی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب یووه که اولین بازی آنها در سری آ امسال است، از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا کریستیانو رونالدو، خرید جدید باشگاه و بهترین بازیکن جهان در سال گذشته، اولین بازی اش را برای یووه انجام خواهد داد.

 

 

 

شاگردان آلگری که در 7 سال اخیر موفق به کسب قهرمانی در رقابت های سری آ شده اند، تلاش خود برای هشتمین قهرمانی پیاپی را امشب آغاز خواهند کرد. بیانکونری ها فصل گذشته نیز مثل 4 فصل اخیر موفق به کسب دوگانه شدند ولی باز هم در چمپیونزلیگ ناکام ماندند. رونالدو و یاران سابقش موفق شدند آنها را در یک چهارم نهایی حذف کنند و حالا یووه با تجهیز خود و جذب رونالدو، هدف اصلی اش را قهرمانی در چمپیونزلیگ بنا نهاده است.

 


اما ترکیب یووه نسبت به فصل گذشته تغییرات دیگری را نیز شاهد خواهد بود. بازگشت بونوچی به این تیم یکی از جنجالی ترین انتقال هاست و مدافع ایتالیایی امشب در کنار کیه لینی، زوج خط دفاعی تیمش را تشکیل خواهد داد.

 

همچنین ژائو کانسلو نیز در سمت راست خط دفاع قرار خواهد گرفت. در حالی که فصل گذشته بیشتر از سیستم 3 دفاعی در یووه استفاده می‌شد، ولی به نظر می‌رسد امسال یووه ای ها تصمیم گرفته اند از سیستم 4 دفاعی استفاده کنند و خریدهایشان نیز این موضوع را تایید می‌کند. به علاوه امره جان نیز احتمالا در مرکز خط میانی در کنار خدیرا و پیانیچ بازی خواهد کرد.


یووه در 6 تقابل اخیرش با کیه وو، متحمل شکست نشده و در 5 بازی به پیروزی رسیده و دیگر بازی دو تیم با تساوی به پایان رسیده است. کیه وو برای این بازی محروم و مصدومی ندارد ولی بیانکونری ها از همراهی اسپیناتزولا محروم هستند و حضور دی شیلیو و بن عطیه مشخص نیست.

برچسب‌ها:

نظر شما