شناسهٔ خبر: 27459864 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

سرپرست پرسپولیس: مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد

تهران- ایرنا- سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبق گفته مدیریت باشگاه تا روز دوشنبه آینده بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد تا با آسودگی بیشتر در تمرینات حاضر شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مصطفی قنبرپور پس از تساوی مقابل نفت مسجد سلیمان در جمع خبرنگاران گفت: در دیدار امروز بازیکنان ما هر کاری کردند به گل نرسیدند و روز سختی را پشت سر گذاشتیم.
وی ادامه داد: بازیکنان باید این بازی را فراموش کنند و از همین حالا به فکر موفقیت مقابل صنعت نفت آبادان باشند و سعی کنند هواداران خوب تیم را شاد کنند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صنعت نفت آبادان تیم بسیار پرتلاشی است و قطعا کار سختی مقابل این تیم در پیش رو خواهیم داشت. تیمی که به دنبال قهرمانی است باید تفکرات بزرگ داشته باشد.
وی تصریح کرد: پس از این دیدار باید در لیگ قهرمانان آسیا بازی بسیار سختی را مقابل الدحیل برگزار کند و امیدوارم با برد مقابل صنعت نفت با روحیه بالایی به مصاف این تیم برویم.
قنبرپور در رابطه با آخرین وضعیت پرونده سوپر جام اظهار داشت: مسئولان سازمان لیگ شب گذشته تماسی با مدیریت باشگاه داشته اند و قرار است تا روز یکشنبه جام تحویل باشگاه شود.
وی در خصوص دیدار با الدحیل گفت: بازیکنان ما همه تلاش خود را خواهند کرد تا شان تیم بزرگ پرسپولیس حفظ شود و هواداران را خوشحال کنند.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه آیا بازیکنان این تیم به دلیل اعتراض به مسایل مالی امروز حاضر به گفت و گو با رسانه ها نشدند اظهار داشت: شب گذشته مدیریت باشگاه در اردو حاضر و اعلام کرد تا روز دوشنبه بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.
ورزشی **9118**1859

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما