شناسهٔ خبر: 27453139 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سرقت ۹۰ سکه تودیع آقای مدیر

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -
رئیس پلیس آگاهی ناجا از دستبرد سارقان به خانه یکی از مدیران کشور خبر داد و گفت: دزدان ۹۰‌سکه طلا را که این مدیر در مراسم تودیع‌های خود دریافت کرده بود به سرقت برده‌اند.
سردار محمدرضا مقیمی گفت: با توجه به گران شدن قیمت انواع ارز، دلار، طلا و سکه، سرقت از منازل افزایش یافته است. وی ادامه داد: ما منازلی داریم که چندین برابر وجوه نقدی که در شعب بانکی نگهداری می‌شوند در آن‌ها قرار دارند و این در حالی است که هیچ تجهیزات امنیتی و کنترلی هم وجود ندارد و حتی در برخی از این منازل آنقدر بی‌کیفیت و ناایمن است که با یک ضربه باز می‌شود و به همین دلیل ما مستمراً به مردم هشدار داده‌ایم که از نگهداری طلا، وجوه نقد و ارز در منازلشان اجتناب کنند، ولی متأسفانه هنوز شاهد مواردی هستیم که در سرقت از منازل میلیون‌ها تومان پول به سرقت می‌رود.
سردار مقیمی گفت: از منازل مسکونی مبالغی مثل ۲۰۰‌میلیون تومان، ۵۰۰‌میلیون تومان و حتی در یک فقره سرقت میلیاردی شمش طلا انجام شده است و این نقدینگی بالا در منازل، جذابیت سرقت منازل را افزایش داده است.
سردار مقیمی با اشاره به سرقت از منزل یکی از مدیران گفت: در یک پرونده حدود ۹۰‌سکه طلا از منزل یکی از مدیران سرقت شده است. وقتی اعتراض کردم که اصلاً نگهداری این مقدار سکه در منزل، درست نیست جواب داد: «زمان تودیع، فلان تعداد سکه به من دادند، فلان جا هم مدیر بودم و در تودیعم باز هم تعدادی سکه گرفتم»، این فرد در ۱۵‌سال چهار الی پنج‌جا عوض کرده بود و همه سکه‌هایی که در زمان تودیعش گرفته بود را در منزل، آن هم در کشوی میز توالت نگه‌داری می‌کرد.

نظر شما