شناسهٔ خبر: 27452010 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

می‌خواهم با تو باشم؛

آقای ناپلئون شانزه‌لیزه رفته زیر کولر‌های گازی سنگر ویلایی همایونی نشسته و لاف مقاومت می‌زند

خبرگزاری میزان- آقای ناپلئون شانزه‌لیزه (بنی صدر)، با کار چرخان‌های خودش رفته، زیر ترکش کولر‌های گازی سنگر ویلایی همایونی در پایگاه وحدتی دزفول نشسته و لاف مقاومت می‌زند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، جاویدالاثر «احمد متوسلیان» فرمانده دلاور لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) از جمله چهره‌های شاخص جمهوری اسلامی ایران است که هنوز هم با گذشت ۳۶ سال از مفقود شدن وی در لبنان، بسیاری هنوز چشم‌انتظار بازگشت وی به میهن هستند. خبرگزاری میزان بُرش‌هایی از زندگی این قهرمان کشورمان را که در کتاب «می‌خواهم با تو باشم» گردآوری شده است، منتشر می‌کند.

درد دل با شهید بروجردی

در دی ماه ۱۳۵۹ به دستور بنی صدر، سپاه مورد تحریم تسلیحاتی قرار گرفت. در آن مقطع تنها ملجأ و مرجع سرداران سپاه غرب، فرمانده‌ی بزرگ سپاه غرب کشور، شهید محمد بروجردی بود.

حاج احمد که ارادت خاصی نسبت به شهید بروجردی داشت، اعتراضات خود را در قالب نامه یا شفاهی به گوش ایشان می‌رساند.

متن ذیل بخشی از یک نامه حاج احمد به شهید محمد بروجردی می‌باشد.

«توصیه‌های شما را به گوش دل شنیدم، اما والله، دلم از مظلومیت سپاه و این همه حق‌کشی خون است، تا کی باید دندان روی جگر بگذاریم؟ رئیس جمهور است؟ فرمانده کل قوا است؟ روزی نیست که علیه سپاه جوسازی نکند. آقای ناپلئون شانزه‌لیزه (بنی صدر)، با کار چرخان‌های خودش رفته، زیر ترکش کولر‌های گازی سنگر ویلایی همایونی در پایگاه وحدتی دزفول نشسته و لاف مقاومت می‌زند.

بار‌ها در پاکسازی مواضع ضد انقلاب از توی مقر‌های این‌ها، پوستر فرمانده کل قوا و رئیس جمهور محترم (بنی صدر) را پیدا کردیم. به جای فرستادن نیرو به غرب هر روز با سخنرانی و مقاله‌های کذب، میان نیرو‌های مومن سپاه و ارتش تفرقه درست می‌کند. حرف هم بزنی آقایان پای ولایت را وسط می‌کشند، می‌گویند تضعیف فرمانده کل قوا، تضعیف امام است... من می‌گویم فرماندهی که عدالت ندارد، ولایت هم ندارد...»

انتهای پیام/

نظر شما