شناسهٔ خبر: 27451468 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

الگری: رونالدو برابر کیه وو بازی می کند؛ از مارکیزیو متشکرم؛ هدف اول ما در لیگ قهرمانان صعود از گروه است

علیرضا نجاتی

الگری، سرمربی یوونتوس در نخستین کنفرانس خبری فصل 19-2018 حاضر شد و پیش از بازی برابر کیه وو در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در نخستین بازی از نخستین هفته فصل 19-2018 سری آ، یوونتوس در ورونا مهمان کیه وو خواهد بود. ماسیمیلیانو الگری، سرمربی 51 ساله یوونتوس در نخستین کنفرانس خبری فصل حاضر شد و صحبت کرد. کنفرانس خبری الگری را به نقل از وب سایت یوونتوس می خوانیم:

کریستیانو رونالدو:

امسال، فصلی جذاب در سری آ در پیش داریم و لیگ، پر از بازیکنان بزرگ است. خوشبختانه ما نیز یکی از آن بازیکنان بزرگ را در تیم خود داریم: کریستیانو رونالدو. او از بازی و چگونگی شرایط لیگ جدید به وجد آمده است.  او بازیکنی متفاوت و فوق العاده است و این را با آمار و کارنامه دوران حرفه ای اش نشان داده است. رونالدو متعلق به دسته متفاوتی از انسان هاست و برای هم تیمی هایش محرک مهمی است اما نباید گول این را بخوریم که با داشتن رونالدو حتما پیروز می شویم. 

تشکر از مارکیزیو و تصمیم درست تعویق بازی تیم های شهر جنوا:

شخصا از کلودیو مارکیزیو به خاطر سال هایی که برای باشگاه یوونتوس زحمات زیادی کشید، تشکر می کنم. در چهار فصل حضورم در یوونتوس، او بازیکنی عالی و یک فرد حرفه ای بود. فسخ قرارداد وی یک توافق دو جانبه بود. در طول تابستان، ترکیب تیم خود را تقویت کردیم اما رقبای ما نیز این کار را کرده اند. نخواهم گفت که این فصل نسبت به فصل گذشته لزوما سخت تر خواهد بود اما باید از ابتدای فصل، شروع خوبی داشته باشیم. تصمیم بازی نکردن جنوا و سمپدوریا درست بود. ما همان گونه که سازمان لیگ تصمیم گرفته، به میدان خواهیم رفت. شرایطی که در شهر جنوا به وجود آمده، قابل توصیف نیست و باید کم تر در این باره صحبت کنیم. همه تیم ها، یک چالش برای ما هستند و باید به تمام تیم ها احترام بگذاریم.

هدف یوونتوس در لیگ قهرمانان: 

افتتاحیه لیگ، همیشه یک بازی مرموز و ناشناخته است. خیلی کنجکاوم تا ببینم که تیم چگونه عمل می کند. سه بازی اول لیگ به ما کمک می کند تا بفهمیم چگونه به تعادل درستی برسیم. لیگ قهرمانان؟ امسال، سال لیگ قهرمانان نیست، مگر این که همانند سال 2015 و 2017 به فینال برسیم. از وقتی که من به تیم آمده ام، هدف تیم کسب تمام جام ها بوده است. باید پیشرفت کنیم و در حال حاضر، هدف اول ما در لیگ قهرمانان، صعود از مرحله گروهی است.  این پنجمین فصل حضورم در یوونتوس است و از حضور در این جا خیلی خوشحالم. از داشتن رابطه ای عالی با باشگاه لذت می برم. تیم خیلی پیشرفت کرده و در اروپا نیز اعتماد به نفس خوبی داریم. کیه لینی رهبر تیم است و در رختکن تیم رهبران زیادی داریم. این یک ویژگی کلیدی برای تیم های برنده است. یوونتوس از نظر فنی قوی ترین تیم است اما این کافی نیست چراکه باید این موضوع را در زمین ثابت کنیم.

وضعیت کنونی تیم و پایان بازار: 

بازار نقل و انتقالات برای یوونتوس به پایان رسیده و مویزه کین می تواند در تیم بماند. انگیزه ها تفاوت را رقم می زنند. بدون داشتن میل و انگیزه نمی توان به جایی رسید، حتی اگر بهترین بازیکنان دنیا را در اختیار داشته باشید. در مسابقه فردا، شزنی، کیه لینی و پیانیچ به میدان می روند. دو فول بک تیم، کانسلو و الکس ساندرو هستند. بونوچی نیز در فرم خوبی است و فردا بازی می کند. رونالدو هم فردا اولین بازی اش برای یوونتوس را انجام خواهد داد. در خط هافبک هنوز تصمیم نگرفته ام که دو نفر بازی کنند یا سه نفر. مانژوکیچ و ماتویدی نیز در فرمی عالی هستند و آن ها بازیکنانی با انرژی و انگیزه های متفاوت هستند. تیم اکنون باید شرایط را درک کند. در بهترین شرایط بدنی نیستیم و باید در بازی برابر کیه وو با ارائه یک بازی منظم، سه امتیاز بازی را بگیریم.

نظر شما