شناسهٔ خبر: 27451036 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش زنان ایران:

اسکواش زنان ایران متحول شده است/ آماده رقابت هستیم

گرگان – بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش زنان ایران گفت: اسکواش زنان ایران در یک سال اخیر متحول شده و آماده رقابت در بازی‌های آسیایی هستیم.

صاحب‌خبر -

غزال شرف پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رقابت‌های اسکواش زنان بازی‌های آسیایی جاکارتا پنجم شهریورماه آغاز می‌شود و من به همراه فرشته اقتداری و حدیث فرزاد، اعضای تیم ملی اسکواش زنان ایران را تشکیل می‌دهیم.

وی افزود: اردوهای آماده سازی تیم ملی اسکواش زنان ایران برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا از ۱۹ خردادماه آغاز شد و بیش از دو ماه در تهران تمرینات منظم، مستمر و اصولی داشتیم تا به آمادگی لازم برسیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه من هم تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و از لحاظ جسمانی در شرایط ایده آلی قرار دارم.

حضور در بازی‌های آسیایی افتخار بزرگی است

بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش زنان ایران با بیان اینکه حضور در بازی‌های آسیایی افتخار بزرگی است گفت: اسکواش زنان ایران برای نخستین باز در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند و و بسیار خوشحالم که جزو نخستین اسکواش بازان ایرانی حاضر در این رقابت‌ها هستم.

شرف پور اضافه کرد: آغاز تمرینات ما با هدف حضور در بازی‌های آسیایی از دی ماه سال گذشته بود و توانستیم با کسب مقام ششم در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی، جواز حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا را به دست آوریم.

وی ادامه داد: کمتر کسی تصور می‌کرد اسکواش زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا جزو ۶ تیم برتر شود و ما با کسب این عنوان نشان دادیم اسکواش زنان ایران متحول و دارای شخصیت شده است.

مدال بازی‌های آسیایی دور از دسترس نیست

بازیکن گلستانی تیم ملی اسکواش زنان ایران با بیان اینکه آسیایی‌ها بهترین اسکواش بازان زنان جهان هستند، گفت: کشورهایی مانند هند، مالزی و هنگ کنگ، اسکواش بازانی دارند که جزو ۲۰ نفر برتر رنکینگ جهانی هستند و ما کار سختی در بازی‌های آسیایی داریم.

شرف پور افزود: تیم‌های قدرتمند آسیا میانگین سنی بالایی دارند و با تجربه هستند اما ما تیم جوانی هستیم که با روند صعودی طی یک سال اخیر انگیزه زیادی برای موفقیت در بازی‌های آسیایی داریم.

وی بیان کرد: هدف‌مان از حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا این است که تمام توان خود را برای موفقیت بگذاریم و نشان دهیم اسکواش زنان ایران توانایی رقابت با برترین‌های آسیا را دارد.

وی یادآور شد: با کمک مربیان تیم به مرز خودباوری رسیده‌ایم و می‌دانیم که کسب مدال در بازی‌های آسیایی چقدر سخت است اما دور از دسترس نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های تیمی اسکواش زنان در بازی‌های آسیایی جاکارتا با حضور ۱۱ تیم از پنجم شهریور آغاز می‌شود که ایران به همراه تیم‌های هنگ کنگ، هند، چین، اندونزی و تایلند در گروه دوم قرار دارد.

نظر شما