شناسهٔ خبر: 27450996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لالیگای اسپانیا؛

خیرونا به تساوی برابر وایادولید بسنده کرد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال خیرونا یکی از نمایندگان ایالت کاتالونیا درآغاز رقابت های فصل جاری لالیگا با کسب تساوی بدون گل، برابر وایادولید متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ درنخستین دیدار فصل جاری رقابت های لالیگای اسپانیا که در ورزشگاه « مونتیلیوی « برگزار شد شاگردان «اوزه بیو ساکریستن» درتیم خیرونا برابر تیم وایادولید به کسب تساوی بدون گل رضایت داده و یک امتیاز از این دیدار بدست آوردند.
بازیکنان این تیم هرچند در68 درصد از زمان این دیدار مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند و تیم برتر این میدان بودند اما در پایان تنها به کسب تساوی بدون گل برابر رقیب خود بسنده کردند.
درادامه رقابت های هفته نخست ودرروز دوم این مسابقات فردا(شنبه) سه دیدار برگزار می شود که در مهم ترین بازی تیم ویارئال با رئال سوسیداد دیدار می کنند.
و اما تیم بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها ساعت 30 دقیقه نیمه شب یکشنبه با تیم آلاوز دیدار خواهد کرد.
رئال مادرید دیگر مدعی کسب عنوان این رقاب ها نیز ساعت 45 دقیقه نیمه شب دوشنبه با ختافه مصاف خواهد کرد و در مهم ترین دیدار هفته نخست رقابت های لالیگا هم تیم اتلتیکومادرید ساعت 22:30 روز دوشنبه با تیم والنیسا روبه رو می شود.
تیم های بارسلونا، اتلتیکو مادرید و رئال مادرید عناوین نخست تا سوم جدول رده بندی فصل گذشته این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.
ورزشی **9144

نظر شما