شناسهٔ خبر: 27450275 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

ژروینیو به پارما پیوست/ پسر رونالدینیو در کروزیروی برزیل/ دو بازیکن جدید در میلان

مهاجم پیشین تیم‌های آرسنال و رم به سری A ایتالیا بازگشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش تسنیم، ژروینیو بازیکن برزیلی سابق تیم‌های آرسنال و رم ایتالیا به پارما پیوست تا دوباره به فوتبال ایتالیا بازگردد. این مهاجم ۳۰ ساله که در تیم‌های لیل فرانسه و هبی فورچون چین هم به میدان رفته، پس از قبولی در تست‌های پزشکی پارما، تا سال ۲۰۲۱ با این باشگاه قرارداد امضا کرد.

 

پارما که امسال به تازگی به سری A بازگشته، روز یکشنبه هفته آینده در اولین دیدار خود در این مسابقات به مصاف اودینزه خواهد رفت.

 

پسر رونالدینیو به کروزیروی برزیل پیوست

نقل و انتقالات اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,نقل و انتقالات فوتبال

پس از اینکه رونالدینیو، بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ از فوتبال خداحافظی کرد، اکنون پسر او تلاش می‌کند خود را در آینده به عنوان یک بازیکن سرشناس مطرح کند.  ژوائو مندس، پسر ۱۳ ساله رونالدینیو به تازگی به تیم جوانان کروزیروی برزیل ملحق شده است.

 

او پیش از اینکه در کروزیرو تست بدهد، در تمرینات پاری‌سن‌ژرمن حاضر شد و تست داد. باشگاهی که پدرش در آن عملکرد درخشانی از خود نشان داد.

 

مندس هویت خود را هنگام تست دادن در تمرینات کروزیرو مخفی کرد. طبق گفته سایت گلوبو اسپورت، ژوائو تلاش می‌کرد به جای استفاده از نام پدرش، با شایستگی خود به پاری‌سن‌ژرمن ملحق شود و نامی از رونالدینیو نبرد. گلوبو نوشت که این بازیکن ۱۳ ساله در طول تمرین چشم‌ها را خیره کرده بود، اما به خاطر اینکه تنها ۱۳ ساله است، باشگاه از عقد قرارداد و جذب او خودداری کرد.

 

مدافع بارسلونا به ساسولو پیوست

نقل و انتقالات اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,نقل و انتقالات فوتبال

مارلون، مدافع جوان برزیلی بارسلونا با انتقال قرضی یک ساله به ارزش ۶ میلیون یورو به تیم ساسولو پیوست.

 

در صورتی که او   ۵۰ بازی برای ساسولو انجام دهد، باشگاه ایتالیایی ۶ میلیون یورو دیگر هم به بارسلونا پرداخت خواهد کرد. همچنین بارسلونا در صورت رضایت می‌تواند قرارداد مارلون را دائمی و ۵۰ درصد حق انتقال بعدی این بازیکن را هم کسب کند. مارلون فصل گذشته  به صورت قرضی در نیس حضور داشت.

 

میلان با لاکسالت قرارداد بست

نقل و انتقالات اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,نقل و انتقالات فوتبال

سایت باشگاه میلان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دیه‌گو لاکسالت با قراردادی ۱۸ میلیون یورویی به شاگردان جنارو گتوسو ملحق شده است.

 

دفاع چپ ۲۴ ساله تیم فوتبال جنوا روز گذشته (پنجشنبه) تست پزشکی‌اش در باشگاه میلان را پشت سر گذاشت و آخرین مانع موجود برای پیوستن وی به روسونری هم برداشته شد.

 

لاکسالت که سال ۲۰۱۳ با پیراهن اینتر اولین بازی‌اش در سری A انجام داد، در ۱۱۷ بازی‌اش برای جنوا، ۸ گل زد و ۱۲ پاس گل داد.

 

لاکسالت علاوه بر بازی در سمت چپ خط دفاعی، می‌تواند به عنوان بال چپ و حتی گوش چپ هم بازی کند.

 

میلان باکا را با بازیکن ویارئال معاوضه کرد

نقل و انتقالات اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,نقل و انتقالات فوتبال

باشگاه میلان در آخرین بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال ایتالیا، به صورت رسمی با ساموئل کاستی‌یخو از ویارئال قرارداد بست. روسونری در ازای خرید بال ۲۳ ساله زیردریایی زرد، مهاجم کلمبیایی خود کارلوس باکا را به این تیم داد.

 

نقل و انتقالات اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,نقل و انتقالات فوتبال

طبق بیانیه منتشر شده در سایت باشگاه میلان، معاوضه صوت گرفته بازیکنان دو تیم را به صورت قطعی جابجا می‌کند چرا که هر دو باشگاه با انتقال قرضی به شرط خرید قطعی در پایان فصل مخالف بودند.

 

کاستی‌یخو بازیکنی چپ پا است که به عنوان بال راست بازی می‌کند و در سه فصل حضورش در ویارئال، ۱۲۷ بازی انجام داد، ۱۱ گل به ثمر رساند و ۱۵ پاس گل داد. باکا هم فصل گذشته به صورت قرضی برای ویارئال توپ زد و برای این تیم ۱۸ گل زد.

 

باشگاه میلان اعلام کرد که کاستی‌یخوی ۲۳ ساله آخرین بازیکنی است که تابستان امسال به جمع شاگردان جنارو گتوسو ملحق می‌شود. او پس از دیه‌گو لاکسال و تیموئه باکایوکو آخرین بازیکنی است که روسونری در بازار تابستانی خرید.

 

باشگاه میلان در همین حال اعلام کرد که جان‌لوکا لاپادولا مهاجم ایتالیایی این تیم هم به صورت قطعی به جنوا ملحق شده است.

 

زازا به تورینو قرض داده شد

نقل و انتقالات اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,نقل و انتقالات فوتبال

سیمونه زازا، مهاجم فصل گذشته والنسیا به صورت قرضی و به مدت یک فصل، به تورینو ملحق شد. گفته می‌شد که زازا به سامپدوریا می‌پیوندد، اما این اتفاق رخ نداد و او به تورینو رفت.

 

ارزش قرارداد زازا دو میلیون یورو بوده و بند خرید اجباری به ارزش ۱۲ میلیون یورو و تا جولای سال آینده در آن گنجانده شده است. زازا ۲۷ ساله در تیم‌های آتالانتا، سامپدوریا و وستهام بازی کرده است و فصل گذشته در والنسیا حضور داشت.

 

کلاوان به کالیاری پیوست

نقل و انتقالات اروپا,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,نقل و انتقالات فوتبال

راگنار کلاوان مدافع ۳۲ ساله لیورپول در آخرین دقایق فصل نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا، به کالیاری پیوست. قرارداد کلاوان  ۱۰ دقیقه پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا منعقد شد. باشگاه لیورپول با صدور اطلاعیه‌ای ضمن بیان این مطلب، برای این بازیکن آرزوی موفقیت کرده است.

 

کلاوان با باشگاه کالیاری قراردادی دو ساله بسته و در قرارداد او، بندی برای تمدید قرارداد در سال سوم گنجانده شده است. رقم قرارداد این مدافع میانی، حدود ۲ میلیون یورو است. او ۱.۳ میلیون یورو از باشگاه کالیاری دریافت خواهد کرد و ۷۰۰ هزار یورو هم به عنوان پاداش به او پرداخت می‌شود.

 

کلاوان سال ۲۰۱۶ از باشگاه آگزبورگ آلمان به لیورپول آمد. این مدافع استونیایی دو سال با پیراهن سرخپوشان بندر مرسی‌ساید بازی کرد و در مجموع ۵۳ بازی در ترکیب لیورپول، ۲ گل به ثمر رساند.

 

برچسب‌ها:

نظر شما