شناسهٔ خبر: 27450233 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

زنده شدن یاد منصوریان با اولین شکست استقلال

وینفرد شفر بعد از دیدار با پارس‌جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: «سه امتیاز این دیدار به حریف رسید و به پارس‌جنوبی تبریک می‌گویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش «فرهیختگان آنلاین»،  در آغاز هفته چهارم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه چهار دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد که با شکست استقلال و صدرنشینی موقت پدیده همراه بود. در جم، تیم پارس‌جنوبی میزبان استقلال تهران بود و توانست با یک گل به برتری برسد تا اولین شکست فصل آبی‌ها را رقم بزند. شفر در این بازی تیمش را با ترکیب سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی‌پور(46- رضا آذری)، فرشاد محمدی‌مهر( 82- نویمایر)، محمد دانشگر، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری(46- طارق همام) به میدان فرستاد. در دقیقه 11 بازی ارسال یک توپ پشت مدافعان استقلال باعث شد سهرابیان برای دفع توپ تحت فشار مهاجم حریف دچار اشتباه شود و با ضربه‌ای تماشایی و به اشتباه دروازه رحمتی را باز کند. در ادامه هر دو خصوصا استقلال موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتند که منجر به گل نشد و پارس‌جنوبی در خانه سه امتیاز مهم را کسب کرد. فصل گذشته هم در همین ورزشگاه استقلال مغلوب شد تا منصوریان در ادامه برکنار شود.

شفر: باخت به موقعی بود

وینفرد شفر بعد از دیدار با پارس‌جنوبی در جمع خبرنگاران گفت: «سه امتیاز این دیدار به حریف رسید و به پارس‌جنوبی تبریک می‌گویم. در تمرین گفته بودم زمانی به مشکل می‌خوریم که تیم حریف روی به پاس بلند بیاورد و می‌دانستیم دروازه‌بان و مدافعان این تیم روی به پاس بلند می‌آورند. برای این گل بازیکنان ما دیر رسیدند و توپ پشت خط دفاعی ما افتاد. سهرابیان باید زودتر می‌آمد تا توپ را به دروازه‌بان برساند اما دیر رسید و ایرادی ندارد. در نیمه اول برای گلزنی محکم نبودیم اما در نیمه دوم شانس‌های زیادی برای گل‌های اول، دوم و حتی سوم داشتیم. خوب بازی کردیم، اما باختیم.»

وی افزود: «چیزی که تیم ما باید یاد بگیرد، تیم ساختن است. هنوز کار تیم ساختن ما تمام نشده است. بازیکن عراقی ما تازه آمده است. گرو روی نیمکت حضور داشت و می‌خواستم به او بازی بدهم اما دکتر گفت او مشکل عضلانی دارد و اگر بازی کند، شاید چهار هفته او را از دست بدهیم. باید از این باخت تجربه کسب کنیم و با آنالیز حریفان کارهای بهتری در تمرین انجام دهیم. بهتر شد که این بازی را باختیم نه بازی هفته بعدی را!»

باخت دوباره سپیدرود، برد خوب فولاد

در رشت سپیدرود بدون خداداد و در اولین تجربه مربیگری حق‌شناس، میزبان پدیده بود و با دو گل شکست خورد تا تیم مشهدی موقتا به صدر جدول برسد. در این بازی حسین مهربان و یونس شاکری برای تیم گل‌محمدی گلزنی کردند. در تهران پیکان میزبان گسترش‌فولاد بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا پیکان بالاخره طعم دریافت گل را بعد از سه کلین‌شیت پیاپی بچشد. پیمان بابایی در نیمه اول برای گسترش گلزنی کرد اما در نیمه دوم، آل‌کثیر کار را به تساوی کشاند. فولاد‌خوزستان نیز در حالی که با گل دقیقه 10 محمد عباس‌زاده از نساجی عقب بود در ادامه با گل‌های پریرا (پنالتی) و بیت‌سعید توانست پیروز شود و با کسب سه امتیاز به جمع بالانشینان بپیوندد.

نظر شما