شناسهٔ خبر: 27449460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

وینفرد شفر:

مطمئن باشید به سطح فصل گذشته باز می‌گردیم/ حسینی بداند شماره ۱ «تیم استقلال» است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: شاید گاهی با برانکو شوخی کنم او او برای من قابل احترام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شفر با حضور در برنامه ورزش و مردم درباره آخرین وضعیت استقلال گفت: بابت عملکرد استقلال در گذشته و حالا بسیار خوشحالم و همه می دانند که استقلال تیم بزرگی در آسیا است. ما یک راه بزرگ را طی می کنیم تا به موفقیت های تاریخی برسیم و باید از تیم و هواداران تشکر کنم. ما سخت کار کردیم اما مشکلاتی بابت بازیکنان جدید خود داشتیم. همه می دانند که ما در پایان بهترین فصل، 5 بازیکن را از دست دادیم و حالا باید تیم جدیدی را درست کنیم که به زمان نیاز دارد.

وی افزود: بازیکنان از باشگاه های دیگری آمدند و سبک بازی آنها با سبک بازی ما تفاوت دارد. بازیکنان جدید باید یاد بگیرند که استقلال به دنبال پاس بلند نیست و روی زمین کار می کند. من امیدوارم و مطمئنم که هواداران به بازیکنان جوان و با تجربه جدید زمان کافی می دهند و می توانیم به سطح فصل گذشته باز گردیم.

شفر در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای جانشینی جپاروف، ابراهیمی وحسینی دارد، خاطر نشان کرد: سال گذشته که من آمدم، این بازیکنان در سطح بالایی نبودند. ابراهیمی، نورافکن، حسینی و سرور جپاروف بازیکنان خوبی هستند اما آن زمان بعضی بازی نمی کردند و برخی نیز شرایط خوبی نداشتند. در 10 ماه گذشته بازیکنان بازی به بازی بهتر و بهتر و بهتر شدند و دیدید که امید ابراهیمی بهترین بازیکن ایران در جام جهانی بود. مجید حسینی نیز چنین شرایطی داشت. امیدنورافکن هافبک و دفاع چپ بازی می کرد و باشگاه شالروا او را خواست و قراردادی با این بازیکن امضا کرد که برای نورافکن خوب بود و برای ما خوب نبود. در قرارداد حسینی نیز مشخص بود که او می تواند برود و البته این مشکلات برای گذشته است و من نمی خواهم در مورد گذشته حرف بزنم. تیام نیز یک بازیکن خوش شانس برای استقلال بود. بازیکن سنگالی بود و من را به دلیل حضور در آفریقا می شناخت. او خیلی خوب بازی کرد اما مشکل کوچکی میان باشگاه و تیام وجود داشت. اشتباه این بازیکن این بود که مدیر برنامه های زیادی داشت و به برخی از آنها که در بلژیک و دیگر کشورها حضور داشتند اعتماد کرد و اکنون در امارات است؛ کشوری که شاید 2 هزار هوادار دارد و البته این تصمیم تیام است و ما نمی توانیم درباره او نظر بدهیم. اگر در استقلال می ماند، بازی با السد یک شانس بزرگ برای او بود. تیام بازیکن خوبی است و این تصمیمی است که گرفته و شاید بعد از دو ماه بازگردد.

نظر شما