شناسهٔ خبر: 27448422 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

سرمربی سپاهان: از دست بازیکنانم عصابی هستم

به گزارش ایرنا، امیرقلعه نویی شامگاه جمعه پس از پیروزی درشهرآورد اصفهان با تبریک این پیروزی به هواداران تیمش گفت: با این که بردیم ولی از بازیکنانم عصبانی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، امیرقلعه نویی شامگاه جمعه پس از پیروزی درشهرآورد اصفهان با تبریک این پیروزی به هواداران تیمش گفت: با این که بردیم ولی از بازیکنانم عصبانی هستم و شاید آنها را جریمه کنم، زیرا بازی در اختیارآنها بود اما ظرف ده دقیقه بهم ریختند و تعویض هایمان اصلا خوب نبود.
قلعه نویی اضافه کرد: تیم ما خوب شروع کرد و نبض بازی را در اختیار گرفت و توانست به گل برسد ولی هنوز نگرش بازیکنان باید تغییر کند تا موفق تر ظاهر شوند.
وی گفت: در آن طرف میدان تیم ذوب آهن تغییراتی نداشت ولی ما 9 تغییرات در فصل جاری داشتیم
او جو بازی و ورزشگاه فولادشهر اصفهان را خوب توصیف کرد و افزود: این شهرآورد می تواند الگویی خوب باشد.
قلعه نویی با قدردانی از سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن نیز می توانست برنده این دیدار باشد و حتی بازی به تساوی برسد.
سرمربی سپاهان همچنین درگذشت عزت الله انتظامی بازیگرپیشکسوت سینما و ضیاءالدین دری کارگردان سینما را تسلیت گفت و افزود: باید تا وقتی هنرمندان و ورزشکاران زنده هستند قدرشناس آنها باشیم.
قلعه نویی گفت: اسلام دین رافت است، لذا شایسته است که هنرمندان را ارج نهیم حتی آنهایی که در خارج از کشورند و اگر امکان دارد شرایطی فراهم شود تا به کشور برگردند.
8114 / 1339
انتهای پیام

نظر شما