شناسهٔ خبر: 27447887 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اسماعیل شریفات:

می توانستیم برنده باشیم/ وقت کشی نکردیم

مهاجم نفت مسجدسلیمان پس از دیدار با پرسپولیس که با تساوی همراه بود، گفت: چند موقعیت خوب را در نیمه دوم از دست دادیم وگرنه میشد برنده این دیدار بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل شریفات پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. همه فکر می کردند ما در تهران با چند گل از پرسپولیس شکست خواهیم خورد اما با ارائه یک بازی منطقی توانستیم به یک امتیاز حساس دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که شما در طول ۹۰ دقیقه مرتبا با زمین خوردن و رفتار دروازه بان تان وقت کشی می کردید، گفت: چنین چیزی صحت ندارد، وقتی بازیکن مصدوم می شود نمی تواند در همان لحظه از جای خود بلند شود و به بازی ادامه دهد . درباره دروازه بان هم باید بگویم کارهای او هم طبیعی بود شاید. هر گلر دیگری بود این رفتار را انجام می داد، بنابراین اعتقاد دارم فراهانی وقت کشی نکرد.

مهاجم نفت مسجدسلیمان در خصوص شرایط و مشکلات تیم نفت هم گفت: ما از مسئولان انتظار بیشتری داریم، امیدواریم مسئولان ما بتوانند هر چه زودتر مشکلات ما را که بیشتر مالی است، برطرف کنند تا بتوانیم با آرامش بیشتری به کار خود ادامه دهیم.

وی در پایان ضمن تشکر از هواداران نفت مسجدسلیمان هم گفت: از همه هوادارانی که به تهران آمدند ممنونم. آنها در طول این ۹۰ دقیقه مرتب تیم را حمایت کردند و متاسفم که در پایان بازی اتفاقاتی افتاد که شایسته فوتبال ما نیست.

نظر شما