شناسهٔ خبر: 27447386 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برانکو: به خاطر هواداران متاسف هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: طبیعی است که از تساوی ناراحت و غمگین و به خاطر هواداران متاسف هستیم.

صاحب‌خبر -

برانکو: به خاطر هواداران متاسف هستیمبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر نفت مسجد سلیمان از هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: انتظار این بازی بسته را از حریف داشتیم. کلید بازی به ثمر رساندن یک گل بود، روی موقعیت‌هایی که ایجاد کردیم، دقت لازم را نداشتیم و از آنها استفاده نکردیم. در بازی قبلی مقابل استقلال خوزستان هم همین وضعیت بود. باید انتظار داشته باشیم که بسیاری از حریفان با این وضعیت مقابل ما حاضر شوند. باید بیشتر تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم.

وی افزود: بابت شوق و انگیزه بازیکنان خوشحال هستم. البته همیشه اشتباهات تکنیکی و تاکتیکی وجود دارد. نکته مثبت این بود که باز هم گل نخوردیم. در چنین مسابقاتی می‌توان شکست هم خورد و اینکه تمرکز کردیم تا حریف موقعیتی ایجاد نکند بسیار خوب است. طبیعی است که در دیدارهای بعدی به دنبال بهترین راه حل برای کسب نتیجه باشیم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: به هر حال سبک بازی حریفان موضوع جدیدی نیست. در بازی با استقلال خوزستان هم با چنین موضوعی روبرو شدیم. پس از این باید بیشتر و به روش‌های جدید عادت کنیم و تلاش کنیم تا نتیجه بگیریم. منطقی است از بازیکنانم که تلاش زیادی داشتند نمی‌توانم گله کنم. باز هم خوب است گل نخوردیم. چون معمولا در این بازی‌ها می‌شود باخت چون تیم حریف از تک موقعیت استفاده می‌کند. به هر حال تمرکز خودمان را حفظ کردیم تا به مشکل نخوریم.

برانکو در پایان خاطرنشان کرد: وقتی با این سبک تیم حریف بازی می‌کند زمان در بازی می‌گذرد و نتیجه به نفع ما نیست. بازیکنان عصبی‌تر می‌شوند و تمرکز از دست می‌دهند اما مساله مهم این است که متمرکز بمانیم و حریف خطری نتواند روی دروازه ما ایجاد کند. ما نمی‌توانیم روی بازیکن حریف تاثیرگذار شویم که روی زمین نخوابد و بازی را متوقف نکند. به هر حال این مشکلات در حیطه وظایف ما نیست. این موضوعات به داور مربوط می‌شود.

نظر شما