شناسهٔ خبر: 27446824 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

پورعلی‌گنجی در مراسم معارفه‌اش: حضور در یوپن یک گام بود در رسیدن من به رؤیای بازی در اروپا + عکس

مراسم معارفه بازیکن جدید ایرانی تیم فوتبال یوپن بلژیک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مرتضی پورعلی گنجی، ملی پوش ایرانی امشب (جمعه) در مراسم معارفه خود که در سالن نشست های خبری باشگاه یوپن بلژیک برگزار شد، گفت: با پایان یافتن بازی های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه چند روز استراحت و پس از آن تمرین ها را آغاز کردم.

بازیکن جدید تیم یوپن بلژیک ظرف 10 روز آینده زیر نظر مربی بدنسازی این باشگاه تمرین خواهد کرد و پس از آن به تمرین های گروهی ملحق می شود.

مرتضی پورعلی گنجی درباره انتخاب تیم یوپن بلژیک برای ادامه دوران حرفه ای فوتبالش گفت: یوپن را انتخاب کردم، زیرا باشگاه جالبی با یک سرمربی بزرگ است. فکر می کنم اینجا بهتر می توانم پیشرفت کنم و پس از آن گامی دیگر را فوتبال حرفه ای برخواهم داشت.

ملی پوش ایرانی تیم یوپن بلژیک درباره جام جهانی 2018 روسیه نیز اظهار داشت: هیچ کس فکر نمی کرد در این رقابت ها ما دستاوردی داشته باشیم، اما برای یکدیگر مبارزه کردیم و بازی های ایران برابر مراکش، اسپانیا و پرتغال مورد تحسین بسیاری قرار گرفت.

پورعلی گنجی در خاتمه تصریح کرد: امیدوارم که بتوانم به یوپن کمک کنم و این تیم نیز مرا به پیشرفت برساند. پس از بازی در چند کشور مختلف حالا زمان بازی در اروپا برای من فرا رسیده است. این یک گام بود در رسیدن من به رؤیای بازی در اروپا.

تیم یوپن تا پایان هفته سوم فصل جدید ژوپیلر لیگ بلژیک با یک امتیاز قعرنشین جدول رده بندی 16 تیمی این کشور است.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما