شناسهٔ خبر: 27446303 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

فرهنگ و هنر و هفته‌ای که گذشت؛

آخرین اخبار از کارگردانان حاضر در جشنواره فجر فجر/بازگشت مقتدرانه تام کروز سینمای هالیوود

خبرگزاری میزان- فرهنگ و هنر در هفته‌ای که گذشت با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می توان به فهرست کارگردانانی که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند اشاره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فرهنگ و هنر در هفته‌ای که گذشت با اخبار و حاشیه های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهمترین آنها می توان به فهرست کارگردانانی که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند اشاره کرد.

کارگردان فیلم "زیر سقف دودی" گفت: شهاب حسینی از گزینه‌های ذهنی من برای بازی در این نقش است، اما هنوز رسماً پیشنهادی برای بازی در هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند به حسینی داده نشده است.

فیلمبرداری فیلم سینمایی زندانی‌ها در جمکران به پایان رسید+تصاویر جدید

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، با نزدیک شدن به فصل تولید آثار سینمایی برای حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اخبار، گمانه زنی‌ها و برخی اوقات شایعات در خصوص حضور و یا عدم حضور کارگردانان بنام سینمای ایران در بزرگترین رویداد سینمایی کشور آغاز می شود. 

همواره برای علاقمندان به سینما حضور کارگردانان صاحب سیمرغ و یا موفق در سالهای گذشته اتفاقی جذاب است. اتفاقی که علاوه بر تنوع آثار سینمایی در سال آینده، تنور جشنواره فیلم فجر را نیز داغ تر از هر وقت می کند. 

امسال نیز کارگردانان بسیاری در جشنواره فیلم فجر حضور خواهند داشت و به بدون شک می توان این دوره از جشنواره را رقابتی سنگین میان با تجربه ها و جوانان جویای نام دانست. 

حضور کارگردانانی همچون مسعود ده نمکی، فریدون جیرانی، پوران درخشنده، محمدحسین مهدویان، سعید روستایی و صفی یزدانیان نشان دهنده حضور و تقابل دو نسل متفاوت از سینمای ایران در جشنواره فجر امسال خواهد بود. 

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، به بررسی حضور کاگردانان و آثاری که خود را برای رقابت در جشنواره فیلم فجر سی و هفتم آماده می کنند پرداخته است که به شرح زیر است: 

مسعود ده نمکی

ده نمکی امسال و بعد از دو سال غیبت فیلم سینمایی "زندانی ها" را راهی جشنواره فیلم فجر خواهد کرد. این فیلم هم اکنون مراحل تولید خود را پشت سر گذاشته و برای حضور در فجر مرحله پس از تولید را سپری می کند. 

آذر ماه سال گذشته مسعود ده نمکی بالاخره از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی "زندانی‌ها" خبر داد و پروژه کارگردان اخراجی ها از آن موقع پیش تولید خود را آغاز کرد. این خبر در حالی بود که آخرین اخبار از ساخت فیلمی با محوریت زندگی "طیب حاج رضایی" خبر می داد تا آنجا که ساخت این فیلم به طور کلی متوقف شد.

ده نمکی پس از دریافت پروانه ساخت زندانی ها در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت: زندانی ها پروانه ساخت گرفت تا رسماً وارد چرخه تولید شود. برخلاف اخبار منتشر شده، زندانی ها فیلمی سیاسی و یا تاریخی نیست و موضوع آن اخلاقی معنوی و اجتماعی است. انشالله در یادداشتهای روزانه جزییات بیشتری خواهم نوشت. دعا کنید تا می شود بتوانیم فیلم را در سکوت و بدون حاشیه به پایان برسانیم.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

امام جواد (علیه‌السلام) سفیرانی را به نقاط مختلف ارسال می‌کرد/ چرا امام جواد (علیه‌السلام) با دختر مامون ازدواج کرد؟

ائمه اطهار به خاطر حفظ جامعه اسلامی صبر می‌کردند/ امام جواد (ع) همیشه به دنبال کمک و احسان به مسلمانان بودند

سید احمد عقدایی کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان در مورد ویژگی‌های سیاسی و اجتماعی امام جواد (علیه‌السلام) و الگو‌هایی که از زندگی این حضرت می‌توان استفاده کرد، گفت: صبر سیاسی حضرت امام جواد (علیه‌السلام) برای جامعه امروز ما قابل توجه است.

وی با توجه به الگو‌هایی که از حیات سیاسی حضرت امام محمد تقی (علیه‌السلام) قابل برداشت است، اشاره کرد: امام محمد تقی (علیه‌السلام) به خاطر حفظ جامعه اسلامی صبر سیاسی می‌کنند.  جامعه اسلامی از ابتدای ظهور  دین مقدس اسلام، دشمن بیرونی داشته است. این موضوع از زمان پیامبر اکرم (ص) مورد توجه است.
 
کارشناس مذهبی با اشاره به ضرورت حفظ جامعه اسلامی تاکید کرد: ائمه اطهار (علیهم‌السلام) به خاطر حفظ جامعه اسلامی صبر می‌کردند. نماد اصلی این موضوع برای امام جواد (علیه‌السلام) بود.

وی با تاکید بر تربیت شاگردان از سوی امام محمد تقی (علیه‌السلام) گفت: فشار‌هایی علیه حضرت امام جواد (علیه‌السلام) وارد می‌شد. با این حال سیره علمی حضرت قابل توجه بوده است. امام جواد (علیه‌السلام) علی رغم سن کم خود حدودا ۱۱۰ شاگرد داشتند. شاگردان حضرت تالیفات بسیاری انجام داده‌اند؛ به گونه‌ای که بیست و هشت نفر از شاگردان حضرت مولف بودند که چندین جلد کتاب نوشته‌اند. پایه جریان شیعی در بسیاری اوقات وابسته به این کتب است. یکی از شاگردان ایشان که سفیر امام نیز محسوب می‌شدند، علی بن مهزیار است که از فقها، محدثان و دانشمندان معروف شیعی محسوب می‌شود. حضرت عبدالعظیم حسنی نیز از شاگردان دیگر حضرت بود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

/////////////////بازیگر

بازی در سریال نفوذ متفاوت‌ترین کار من خواهد بود/اگر پیشنهاد حضور در فیلم کمدی باشد قبول می‌کنم

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها مشغول بازی در سریال "از یادها رفته" به کارگردانی "بهرام بهرامیان" بودم که از نظرم اثری شسته رفته و قابل احترام است که مخاطب آن را دوست خواهد داشت. 

وی درباره سایر فعالیت های خود در عرصه بازی افزود: علاوه بر سریال از یادها رفته در مجموعه ای دیگر به نام "نفوذ" به کارگردانی "جواد شمقدری" نیز به ایفای نقش می‌پردازم. فیلمبرداری این سریال همچنان ادامه دارد اما کارم در مجموعه از یادها رفته به پایان رسیده است. 

بازیگر سریال "از یادها رفته" درباره نقش خود در سریال "نفوذ" اضافه کرد: نقش من در سریال نفوذ با سایر بازی هایی که تا به حال داشته ام متفاوت است و می توانم بگویم که تا به حال نمونه این نقش را بازی نکرده ام. همواره چالش بازی در نقش های متفاوت را دوست داشته و دارم و این نقش نیز چالشی تازه برای من بود. 

وی با اشاره به فرارسیدن زمان اکران فیلم "امپراتور جهنم" ادامه داد: خوشبختانه این فیلم نیز به زمان اکران خود نزدیک می شود. واقعیت امر در مورد استقبال مردم از امپراتور جهنم ایده خاصی ندارم زیرا استقبال از آثار به هیچ وجه در سینمای ایران قابل پیش بینی نیست.

بازیگر "یتیم خانه ایران" درباره احتمال حضور خود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: امسال درگیر دو سریال بودم و نتوانستم به درستی در مورد حضور در سینما تصمیم گیری کنم. البته در یک اثر سینمایی به ایفای نقش پرداختم که نمی دانم کارگردان آن اثر در صدد ارسال فیلم به فجر باشد یا نه. 

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

///////////////////

گیشه و سرمایه سینمای امروز را نابود کرده است/کودک و نوجوان نیازمند توجه جدی مسئولین فرهنگی هستند

کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: به تازگی بازی در فیلم سینمایی "دوچ" به کارگردانی "امیر عباس مشهدی" را به پایان رسانده ام و از طرفی مشغول مذاکره برای حضور در یک سریال هستم که به محض قطعی شدن در مورد آن صحبت خواهم کرد.

وی درباره نقش خود در این فیلم سینمایی تاکید کرد: من در این فیلم سینمایی نقش پدری را داشتم که فرزندش آرزوی داشتن یک دوچرخه را دارد. کل این پروژه در ارتفاعات شهر بابل در روستایی به نام شیخ موسی ضبط شد و از نظر من به شدت پروژه سختی بود اما گروه همدل و خوب باعث شد تا محصول اثر اتفاق دلچسبی باشد.

بازیگر فیلم سینمایی "اتوبوس شب" درباره وضعیت فعلی سینمای کودک افزود: من صاحب نظر عرصه کودک و نوجوان نیستم اما از نظر من سینمای کودک و نوجوان ظرفیت عظیمی است که ما از آن غافل شده ایم. کودکان و نوجوانان ما تشنه فیلم‌های ایرانی هستند و باید بهتر و بیشتر به آنها پرداخته شود.

وی در همین راستا ادامه داد: شاید برخی فکر می‌کنند که فیلم‌های کودک و نوجوان در گیشه ناموفق هستند و به همین خاطر سراغ آن نمی روند اما تجربه ثابت کرده اگر فیلم کودک در زمان و مکان مناسب اکران شود از لحاظ مخاطب اتفاقات خوبی برایش می افتد.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

عرفه بهترین موقع برای خودشناسی است/شکستن توهم‌ها مهمترین نشانه دعای عرفه است

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، روز عرفه یكی از مهم ترین روزهای ماه ذی الحجه به شمار می‌رود و بنا بر روایات ،امام حسین(ع) دعای عرفه را در چنین روزی در صحرای عرفات به همراه خانواده و برخی از یاران خود، خواندند. و بعد از آن، حجشان را ناتمام گذاشته، یعنی به عمره تبدیل كردند كه زودتر به سمت كوفه حركت كنند و در این مسیر بود که به كربلا رسیدند و ماجرای عاشورا رقم خورد، به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان با كاظم رجبعلی عضو هیئت علمی مدرسه دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران به گفت و گو نشست:

** چرا امام حسین(ع) دعای عرفه را قبل از واقعه ی كربلا،خواندند؟

دعای عرفه در واقع خودت را به خودت معرفی می كند، این شناخت فواید بسیاری دارد چراکه وقتی خودت را خوب بشناسید، هیچگاه به چیزی که فایده ندارد دل نمی‌بندید، یا هیچ چیزی نمی‌تواند باورهای درستی را که به آنها یقین دارید از شما گرفته و سلب کند؛ به نوعی می توان گفت دعای عرفه کارش شکستن توهم هاست و البته جلوی اینکه به هر چیزی انگ توهم بزنیم را نیز می گیرد، علتش هم روشن است وقتی انسان خودش رو خوب بشناسد و این شناخت را نقطه ی معرفی برای چیزهایی که قبولش دارد قرار دهد، همه چیز برایش واضح و بدیهی می شود.

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

حضور شهاب حسینی در فیلمم قطعی نیست/فیلمبرداری هیس پسرها گریه نمی‌کنند پاییز شروع خواهد شد//////////////////////دوشنبه

حضور شهاب حسینی در فیلمم قطعی نیست/هیس پسر‌ها گریه نمی‌کنند پاییز کلید می‌خورد

پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص آخرین وضعیت پیوستن شهاب حسینی به فیلم جدید خود گفت: حضور شهاب حسینی به عنوان بازیگر فیلم "هیس پسرها گریه نمی‌کنند" هنوز قطعی نیست زیرا منتظر فرصتی هستم تا بتوانم با حسینی درباره بازی در این فیلم صحبت کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: شهاب حسینی از گزینه‌های ذهنی من برای بازی در این نقش است اما هنوز رسماً پیشنهادی برای بازی در هیس پسرها گریه نمی کنند به حسینی داده نشده است.

کارگردان فیلم "زیر سقف دودی" درباره سایر بازیگران این فیلم اضافه کرد: چندین بازیگر مرد و یک بازیگر زن هم در ذهن دارم که بعد از جواب نهایی شهاب حسینی، آنها نیز برای بازی در فیلمم دعوت خواهند شد.

وی با اشاره به حضور کودکان در فیلم "هیس پسرها گریه نمی‌کنند" تاکید کرد: در داستان فیلم بازیگران کودکی حضور دارند که دوران کودکی شخصیت‌های بزرگسال را ایفا می‌کنند. به همین دلیل پروسه انتخاب بازیگران کودک نیز در این فیلم بسیار مهم خواهد بود.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

 ستایش 3

فیلمبرداری ستایش ۳ در اواخر پاییز به پایان می‌رسد/شروع زمان پخش مجموعه از فصل زمستا

بازیگر سریال ستایش ۳ گفت: فیلمبرداری ستایش ۳ تا اواخر پاییز ادامه دارد و این سریال در فصل زمستان از تلویزیون برای مخاطبان پخش خواهد شد.

قربان نجفی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره آخرین فعالیت‌های هنری خود گفت: این روزها در سریال "ستایش ۳" بازی می‌کنم و تنها یک جلسه به پایان بازی‌ام در این سریال باقی مانده است.

وی در همین راستا افزود: فیلمبرداری ستایش ۳ تا اواخر پاییز ادامه دارد و این سریال در فصل زمستان از تلویزیون برای مخاطبان پخش خواهد شد.

این بازیگر درباره لوکیشن‌های سریال "ستایش ۳" اظهار کرد: سریال ستایش ۳ در تهران و شمال انجام می‌شود و بخش اعظم فیلمبرداری در تهران است. درباره شهرهای شمال نیز صحبت هایی از فیلمبرداری سریال در چالوس و رامسر نیز بیان شده است و امکان دارد در برنامه‌ریزی گروه تولید ناگهان شهری تغییر کرده و جایگزین شود.

نجفی به همکاری خوب همه عوامل سریال "ستایش ۳" اشاره کرد و توضیح داد: کار با سعید سلطانی بسیار خوب و لذت بخش و فضای تولید بسیار لطیف است چراکه سلطانی انسانی بسیار شریف، محترم و دوست داشتنی است.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

ازدواج

حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) مقید به تشریفات در تشکیل زندگی نبودند

کارشناس علوم قرآنی گفت: موارد ساده ای از ازدواج در جامعه ما وجود دارد و نمونه آن ازدواج‌های دانشجویی است که الگوی بسیار خوبی برای دختران و پسران جامعه ما در امر ازدواج محسوب می‌شود اما با کمال تاسف، توجه بسیار کمی به این موضوع وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی رضایی کارشناس علوم قرآنی در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درباره سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) گفت: این روز، روز بسیار مبارکی است. پیامبر اسلام (ص) به حضرت فاطمه ارادت عجیبی داشتند و مردم از این موضوع و نیز جایگاه ارزشمند حضرت زهرا(س) در نزد خدا و پیامبر اکرم(ص) اطلاع داشتند؛ بنابراین افراد زیادی از حضرت فاطمه(س) خواستگاری کردند اما با پاسخ منفی روبه رو شدند.

این کارشناس علوم قرآنی درباره خواستگاری حضرت علی (ع)، اظهار کرد: روزی امیرالمومنین در محضر پیامبر بودند و درباره ازدواجشان بین این دو بزرگوار صحبت‌هایی مطرح شد. در بین صحبت‌ها بود که حضرت علی (ع) از پیامبر اسلام(ص) دخترشان را خواستگاری کردند. وقتی پیامبر اسلام با حضرت زهرا(س) درباره حضرت علی (ع) صحبت کردند دختر بزرگوارشان سکوت کردند که حکایت از رضایت ایشان داشت. حضرت محمد(ص) نیز از اوصاف امیرالمومنین علی(ع) برای دخترشان بیان کردند و در نتیجه این ازدواج شکل گرفت.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

رحمت سریال پایتخت روی صحنه تئاتر/ازدحام آثار نمایشی در نیمه دوم تابستان////////////////یکشنبه

رحمت سریال پایتخت روی صحنه تئاتر/ازدحام آثار نمایشی در نیمه دوم تابستان

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، مرداد ماه سال ۹۷ نیز مانند سالیان گذشته شاهد حضور بازیگران مختلفی در عرصه هنر‌های نمایشی خواهد بود. با توجه به افزایش تعداد سالن‌های خصوصی اجرای تئاتر تعداد زیادی اثر نمایشی در این ماه روی صحنه می‌روند.

یکی از بازیگرانی که این روزها در عرصه تئاتر تهران هر شب روی صحنه می رود، "هومن حاج عبدالهی" بازیگر محبوب سریال "پایتخت" است. حاج عبدالهی پس از سالها بار دیگر در عرصه تئاتر ظاهر شده تا نقشی متفاوت ایفا کند.

این بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون امسال با حضور بسیار پررنگ در مجموعه تلویزیونی "پایتخت" توانست محبوبیت بسیاری را در میان مردم به دست آورد. محبوبیتی که انتظار می رود در فروش نمایش "تناسخ ۳ تا ۳۵ تومن" تاثیر بسزایی داشته باشد.

این روزها حضور پرتعداد و اکثریت هنرمندان سینما در تئاتر بسیاری از اهالی حرفه ای تئاتر را از پا در آورده است. در دست گرفتن گیشه با حضور این چهره ها باعث شده تا بازیگران تئاتر که تمام فعالیتشان در این عرصه بوده نتوانند به راحتی به کارشان ادامه دهند.

به همین مناسبت خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، به معرفی برخی از آثار مهم تئاتر در تیر ماه پرداخته و علاوه بر معرفی آنها به قیمت بلیت این آثار نیز پرداخته است.

تناسخ ۳ تا ۳۵ تومن

نویسنده و کارگردان: امیرعلی نبویان

بازیگران: هومن حاجی عبداللهی، بهار نوروزپور

مکان: تماشاخانه پالیز، سالن ۲

زمان: ۲۷ تیر تا ۲۶ مرداد ساعت ۲۰:۰۰

بها: ۳۵,۰۰۰ و ۳۰,۰۰۰ تومان

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

خسرو شهراز///////////////////////

پاسخ خسرو شهراز به اتهام رفتار غیرحرفه‌ای در تئاتر/کار خلافی نکردم که از آن ناراحت باشم

خسرو شهراز بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان درخصوص اتهامات وارد شده بر وی توسط محمد حاتمی کارگردان نمایش "دیگری" مبنی بر ترک این نمایش در اواسط اجرا گفت: من این روزها اصلاً فرصت اطلاع از اخبار را نداشتم و نمی دانستم که محمد حاتمی علیه من چیزی نوشته و یا گفته است. در هر صورت همه چیز در خصوص دلیل جدایی من از نمایش دیگری در میانه های اجرا مشخص است. 

وی در همین راستا ادامه داد: وقتی کار من با محمد حاتمی آغاز شد از همان ابتدا به وی برای ایفای نقش در نمایشش بسیار تخفیف دادم و قراردادی فی مابین بسته شد. طی این قرارداد مشخص شد که مبلغ قرارداد باید در دو قسط پرداخت می شد. من قسط اول را پیش از اجرا به سختی از وی دریافت کردم. قرار بر این بود که قسط دوم در میانه اجرا پرداخت شود اما این اتفاق مقدور نشد.

بازیگر فیلم "ماهی و گربه" با اشاره به بدقولی در تعهد به قرارداد تئاتر دیگری اضافه کرد: وقتی قسط دوم پرداخت نشد من بارها به حاتمی پیام دادم و از وی خواستار پرداخت قسط دوم شدم و وقتی دیدم که وی هیچ عکس العملی نشان نمی دهد اعلام کردم که من هیچ مسئولیتی را بر عهده نمی گیرم. 

وی در همین رابطه ادامه داد: من بارها اعلام کردم که اگر دستمزد دوم پرداخت نشود در ادامه روی صحنه نمی روم و جالب اینکه این اتفاق اصلاً برای محمد حاتمی مهم نبود زیرا بعد از آن پیام هیچ جوابی به من نداد. در صورتی که شاید اگر با من تماس می گرفت یا از من می خواست در مورد مسئله صحبت کنیم ادامه همکاری میسر می شد اما حاتمی با بی تفاوتی با مسئله برخورد کرد. 

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

سریال پدر باعث شد در میان مردم مشهور شوم/

سریال پدر باعث شد در میان مردم مشهور شوم/برای بازی در نقش ناصر شریفی به شدت استرس داشتم

بازیگر سریال پدر گفت: شاید باورتان نشود اما بعد از این همه کار کردن در هنگام ضبط سریال پدر به شدت استرس داشتم. حس و حالم از صبح روز فیلمبرداری مثل بچه ای بود که باید امتحان دهد.

مسعود فروتن بازیگر "سریال پدر" در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص تجربه این روز‌های خود از حضور در اثری پر بیننده گفت: خدا را شکر که سریال پدر از سوی مخاطبان با استقبال بسیار خوبی مواجه شده و من هم به نوعی در کنار این سریال در حال مشهور شدن هستم.

حضور الناز شاÚردوست در ماجرای نیمروز Û² قطعی نیست/جدیدترین فیلم محمدحسین مهدویان در آستانه فجر

گمانه‌زنی‌ها درباره بازیگران ماجرای نیمروز ۲ ادامه دارد/جدیدترین فیلم محمدحسین مهدویان در آستانه فجر

"محمدحسین مهدویان" کارگردان جوان سینمای ایران این روز‌ها مشغول پیش تولید جدیدترین اثر سینمایی خود با نام "ماجرای نیمروز ۲" است.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، "محمدحسین مهدویان" کارگردان جوان سینمای ایران این روز‌ها مشغول پیش تولید جدیدترین اثر سینمایی خود با نام "ماجرای نیمروز ۲" است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

آموزش Øصوصی بوÚس توسط سیلوستر استالونه/Úرید Û² در راه است///////////////////یÚشنبه
آموزش خصوصی بوکس توسط سیلوستر استالونه/کرید ۲ در راه است

نخستین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی "کرید ۲" با بازی سلیوستر استالونه توسط سازندگان این اثر سینمایی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نخستین تصاویر رسمی از فیلم سینمایی "کرید ۲" با بازی سلیوستر استالونه توسط سازندگان این اثر سینمایی منتشر شد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید. 

ستایش 3 از فصل اون هم جذاب‌تر است/در سینما نیستم چون نقشی پیشنهاد نمی‌شود

ستایش ۳ از فصل اول هم جذاب‌تر است/در سینما نیستم چون نقشی پیشنهاد نمی‌شود

مهدی میامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درخصوص فعالیت‌های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت:به تازگی بازی در سریال "ستایش ۳" به کارگردانی "سعید سلطانی" را به پایان رسانده ام و مشغول تهیه و تدارک اجرای یک نمایش در مجموعه تئاتر شهر هستم.

وی درباره این اثر نمایشی افزود: این نمایش با نام "شجاع" را در سالن اصلی تئاتر شهر روی صحنه خواهم برد. به امید خدا این اثر پاییز امسال توسط بازیگران حرفه‌ای و مطرح تئاتر روی صحنه می‌رود. در حال حاضر در انتظار دریافت زمان قطعی اجرا برای این نمایش هستم و به محض اینکه این اتفاق بیفتد با بازیگران چهره وارد مذاکره خواهم شد.

بازیگر سریال "ستایش ۳" با اشاره به روند رو به صعود این سریال در فصل سوم تاکید کرد: زمانی که فیلمنامه ستایش ۳ به دست من رسید از نظرم بسیار جذابتر و جالبتر از ستایش ۱ بود. بعد از آنکه سر صحنه رفتم و فیلمبرداری صورت گرفت مطمئن شدم که این فصل مخاطب زیادی خواهد داشت.

وی درباره احتمال موفقیت ستایش ۳ تصریح کرد: این فصل ستایش شاهد حضور چند بازیگر جدید است که به شدت بر کیفیت کار افزوده اند. از نظر من تولید آثاری همچون ستایش می‌تواند مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون بنشاند. در حال حاضر ما نیازمند این هستیم که در مهمترین مدیوم یعنی تلویزیون چنین آثاری بسیار بیشتر ساخته شود.  

برای مشاهده ادامه این گفت و گو اینجا کلیک کنید.

زمان اکران پسر جهنمی ۳ مشخص شد/هیولای قرمز سال نو میلادی میهمان هالیوود می‌شود///////////////////سه شنبه

زمان اکران پسر جهنمی ۳ مشخص شد/هیولای قرمز سال نو میلادی میهمان هالیوود می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، پس از دو بار تغییر در زمان اکران بالاخره زمان نهایی اکران نسخه سوم از فیلم سینمایی "پسر جهنمی" مشخص شد. بر این اساس این فیلم ژانویه سال ۲۰۱۹ همزمان با سال نو میلادی اکران خواهد شد.

نخستین تصویر از فیلم سینمایی "پسر جهنمی ۳" ساخته "نیل مارشال" منتشر شد. پیش از این قرار بود "گیلرمو دل تورو" ساخت این فیلم را بر عهده داشته باشد.

با وجود ابراز علاقه گیلمو‌ دل‌تورو برای ساخت نسخه سوم از فیلم سینمایی "پسر جهنمی" آخرین اخبار حاکی از آن است که سران کمپانی "ملنیوم" به دنبال حضور کارگردان دیگری هستند.

دیوید هاربر، میلا جوکوویچ، ساشا لین، یان مک شین، کریستین کلب، پنلوپه میشل و سوفی اوکوندو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

پیش از این "گیلمو دل تورو" در روزهای فیلمبرداری نسخه دوم از فیلم سینمایی "حاشیه اقیانوس آرام" با نام اصلی "گرداب" از علاقه خود برای ساخت نسخه سوم فیلم پرطرفدار "پسر جهنمی" خبر داده بود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

بازگشت امین تارخ به عرصه سینما/پشت دیوار سکوت تجربه‌ای تازه از کارگردان در چشم باد

بازگشت امین تارخ به عرصه سینما/پشت دیوار سکوت تجربه‌ای تازه از کارگردان در چشم باد

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، بر اساس آخرین مصوبه شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی "پشت دیوار سکوت" آخرین ساخته "مسعود جعفری جوزانی" از فردا اکران خود در سینماهای کشور را آغاز خواهد کرد.

این فیلم داستان دختر جوانی به نام ستاره با بازی "سحر جعفری جوزانی" است با همه وجود تلاش می‌کند تغییری در زندگی خود و دیگران ایجاد کند. 

فیلم سینمایی "پشت دیوار سکوت" به کارگردانی مسعود جعفری‌جوزانی در سی‌وپنجمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت و نتوانست موفقیتی را در این جشنواره به دست آورد و حالا بعد از دو سال رنگ اکران به خود دیده است.

جوزانی که برای آخرین فیلمش یعنی ایران برگر انتقادات فراوانی را دریافت کرده بود حالا به سراغ مسئله ای اجتماعی در فیلمش رفته و انتظار دارد بتواند از این طریق بار دیگر با مخاطب خود ارتباط برقرار کند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

نظر شما