شناسهٔ خبر: 27445521 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ناراحتم که امتیاز کامل نگرفتیم؛

برانکو: انتظار چنین بازی بسته ای از حریف داشتم/خوب شد گل نخوردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به تساوی برابر نفت مسجد سلیمان ابراز تاسف کرد و گفت: انتظار داشتم که حریفمان چنین بازی بسته ای داشته باشد.

صاحب‌خبر -

بهگزارش خبرنگار مهر، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی بدون گل امشب پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی تهران گفت: ناراحت هستیم که سه امتیاز را نگرفتیم. به خاطر هوادارانمان متاسفیم که نود دقیقه تشویقمان کردند و امیدوار به برد بودند اما نشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: انتطار چنین بازی بسته ای را از حریفمان داشتیم. کلید برد در این بازی، گل اول بود. متاسفانه موقعیت هایی که ایجاد کردیم با دقت همراه نبود.

وی درباره تاکتیک سرخپوشان افزود: به هر حال سبک بازی حریفان موضوع جدیدی نیست. در بازی با استقلال خوزستان هم با چنین موضوعی روبرو شدیم. پس از این باید بیشتر و به روش های دیگری تلاش کنیم. منطقی است از بازیکنانم که تلاش زیادی داشتند نمی توانم گله کنم. باز هم خوب است گل نخوردیم چون معمولا در این بازی ها احتمال باخت هم وجود دارد. به هر حال تمرکز خودمان را حفظ کردیم تا به مشکل نخوریم.

برانکو درباره انتقاد از عملکرد سرخپوشان در بازی هایی که حریفانش بسته بازی می کنند، تصریح کرد: وقتی زمان در بازی می گذرد و نتیجه به نفع ما نیست، بازیکنان عصبی تر شده و تمرکز از دست می دهند اما مساله مهم این است که متمرکز بمانیم و حریف خطری نتواند ایجاد کند. ما نمی توانیم روی بازیکن حریف تاثیرگذار شویم که مثلا روی زمین دراز نکشد و بازی را متوقف نکند. به هر حال این مسائل در حیطه وظایف ما نیست. این موضوعات به داور مربوط می شود.

نظر شما