شناسهٔ خبر: 27444997 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

قلعه‌نویی: تعویض‌ها انتظارات ما را برآورده نکردند/ نمازی: در ۱۰ دقیقه شکست خوردیم

سرمربی سپاهان می‌گوید تیمش می‌توانسته با گل‌های بیشتری مقابل ذوب‌آهن به پیروزی برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۲ بر یک تیمش به پایان رسید، اظهار کرد:  خوشحالم که با یک نمایش خوب توانستیم پیروز شویم. از آذری تشکر می‌کنم که برای مجموعه ذوب‌آهن زحمت می‌کشد. جنبه اول این فوتبال برد ما بود، جنبه دوم مساوی و جنبه سوم باخت بود. ما تعویض‌های خوبی نداشتیم و تعویضی‌های ما انتظارات را برآورده نکردند. تیم ما خوب شروع کرد و نظم بازی را در اختیار گرفت. می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم.

 

او افزود: ذوب‌آهن تغییرات کمتری نسبت به ما داشت. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم.

 

سرمربی سپاهان درباره درگذشت عزت‌الله انتظامی گفت: باید قدر هنرمندان را تا زنده هستند بدانیم. هنرمندانی هستند در آن طرف آب که مردم دوستشان دارند اما اجازه ورود به کشور ندارند. باید شرایطی فراهم شود که این هنرمندان بتوانند به ایران بیایند.

 

قلعه‌نویی درباره عملکرد داور این دیدار گفت: هفته قبل از داوری ضربه خوردیم. داوران امروز جزو داوران خوب بودند. داربی اصفهان از بهترین داربی‌های ایران است. این دیدار از لحاظ کیفی و کمی خوب است.

 

او درباره ورزشگاه نقش جهان گفت: اگر زیرساخت‌های ورزشگاه خوب نباشد نمی‌توان چمن خوبی در این ورزشگاه فراهم کرد. من نمی‌دانم چند مرحله از کاشت چمن ورزشگاه نقش جهان می‌گذرد. قول دادم که برای هفته دیگر مشکلات برطرف شود. سال‌های دیگر هوا گرم‌تر می‌شود و در نتیجه باید فکری به حال ورزشگاه بکنند. قطعا سپاهان در فولادشهر بهتر از نقش جهان بازی می‌کند.

 

نمازی: دیگر الکی امتیاز از دست نمی‌دهیم/ در ۱۰ دقیقه شکست خوردیم

امید نمازی,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ برتر و جام حذفی

امید نمازی سرمربی ذوب‌آهن پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل سپاهان در داربی اصفهان اظهار کرد: امیدوارم بازی‌های بعدی‌مان طوری باشد که آخر بازی نگوییم حیف شد. از بازیکنانم راضی نیستم. شاید شما از نمایش بازیکنانم راضی باشید اما من راضی نیستم. وقتی در پایان بازی امتیاز نگیریم، هیچ فایده‌ای ندارد. در ۱۰ دقیقه شکست خوردیم. هرچقدر هم که خوب بازی کردیم نتوانستیم ببریم. فوتبال ۹۰ دقیقه تمرکز می‌خواهد. مانند جام‌جهانی که آلمان قهرمان جهان بود اما به خاطر نداشتن تمرکز در همان مرحله گروهی حذف شد. باید روی تمرکزمان کار کنیم. مطمئن باشیم که ما دیگر امتیاز الکی از دست نمی‌دهیم.

 

او افزود: تیم‌های دیگر از این پس باید فوتبال بهتری از ما بازی کنند تا ببرند و دیگر نمی‌توانند به خاطر عدم تمزکز ما را شکست دهند.

 

سرمربی ذوب‌آهن درباره عملکرد داور داربی اصفهان گفت: داور اشتباه می‌کند و باید طوری بازی کنیم که هرچقدر داور اشتباه کند که در نتیجه ما تاثیرگذار نباشد.

 

نمازی افزود: ما در نیمه دوم اشتباهاتمان را جبران کردیم. سپاهان حتی موقعی که ۱۰ نفره شدیم، عقب نشست. بازیکنان ما به خودشان آمدند و در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتند.

 

او درباره اخراج بازیکن ذوب‌آهن در این دیدار گفت: تیم ذوب‌آهن تیم مظلومی است. حق بازیکن ما نبود که کارت قرمز دریافت کند. شاید بازی‌های قبل بازیکنان ما مقصر بودند اما این بازی مقصر نبودند. البته نظر نهایی را به کارشناسان داوری می‌سپاریم. من خیلی اوقات دیدم، خطایی که روی میلاد فخرالدینی گرفته نشد، در جاهای دیگر خطا گرفته می‌شد.

 

سرمربی در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال جذب بازیکن جدید هستند، بیان کرد: ما به دنبال جذب بازیکن کیفیت برای خط حمله هستیم. ذوب‌آهن جایی نیستند که بازیکن اسمی بیاید ولی ما به دنبال این هستیم که بازیکن با کیفیت به تیممان اضافه کنیم. حبیب‌زاده فکش جراحی شده و فردا به تمرین اضافه می‌شوند.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما