شناسهٔ خبر: 27443653 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

شهادت ۲ فلسطینی دیگر به دست صهیونیست‌ها در غزه

ابنا

نظامیان رژیم صهیونیستی در تیراندازی به سمت راهپیمایی اهالی نوار غزه، ۲ فلسطینی را به شهادت رساندند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ وزارت بهداشت فلسطین شامگاه جمعه اعلام کرد: در بیست و یکمین راهپیمایی بزرگ بازگشت که از 30 مارس (10 فروردین) آغاز و همچنان ادامه دارد، دو فلسطینی شهید و بیش از 270 نفر دیگر به دست عمال رژیم صهیونیستی زخمی شدند.

این وزارتخانه افزود: یک فلسطینی به نام "کریم ابو طایر" سی ساله در نتیجه شلیک گلوله از ناحیه سر در نزدیکی اردوگاه "العوده" در مرکز غزه به شهادت رسید و "سعدی اکرم احمد ابوعمر" نیز در شرق رفح هدف تیر صهیونیست ها قرار گرفت و شهید شد.

وزارت بهداشت فلسطین تصریح کرد: از 270 زخمی، 166 نفر در مراکز بهداشتی منطقه درمان و 104 نفر دیگر به دلیل شدت جراحات، راهی بیمارستان شدند.

این نهاد فلسطینی اعلام کرد: 60 فلسطینی نیز در این راهپیمایی هدف گلوله های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

در بیست و یکمین راهپیمایی بزرگ بازگشت که به "قیام به خاطر قدس و مسجد الاقصی" نام گذاری شده بود، افزون بر مشارکت هزاران فلسطینی، رهبران گروه های مقاومت از جمله "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و "یحیی السنوار" رئیس این جنبش در غزه حضور داشتند.

راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از 30 مارس گذشته (10 فروردین 97) همچنان جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به تصمیمات آمریکا و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

...............
پایان پیام/ 268

نظر شما