شناسهٔ خبر: 27440483 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

کتاب شهدای روحانی استان زنجان رونمایی می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، از رونمایی کتاب زندگینامه شهدای روحانی استان زنجان خبر داد و گفت: این مراسم به مناسبت هفته دفاع‌مقدس برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

وی افزود: استان زنجان 43 شهید روحانی دوران دفاع‌مقدس دارد که امسال شاهد برگزاری دومین یادواره شهدای قشر روحانی در زنجان خواهیم بود. 

صفی‌یاری تصریح کرد: این مراسم با هدف تبیین جایگاه و نقش مهم روحانیت در عرصه‌ای به نام جنگ تحمیلی برگزار می‌شود تا نسل جوان آگاهی لازم را در جایگاه روحانیت در عرصه‌های مختلف داشته باشند. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه یادآور شد: از جلد اول ستارگان روحانی ویژه شهدای روحانی استان زنجان به مناسبت هفته دفاع‌مقدس رونمایی خواهد شد و در حال حاضر اقدامات نهایی این اثر سپری می‌شود. 

وی افزود: پس از پایان جنگ تحمیلی، روحانیون در راستای ترویج شعائر اسلامی و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی وارد عرصه شدند و در این راه فعالیت‌های قابل توجهی را نیز انجام دادند. 

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمنان نظام با به راه انداختن سونامی جنگ روانی سعی در نشان دادن سیاه‌نمایه و ایجاد ناامیدی در جامعه را دارند که در این عرصه فرهنگ ایثار و شهادت یکی از الگوهای مهم در مسیر رهایی از مشکلات به‌شمار می‌آید که باید بدان توجه لازم را داشت. 

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما