شناسهٔ خبر: 27440216 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

بازی PUBG تاکنون ۱۰۰ میلیون بار برای موبایل دانلود شده است

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که بیشتر از آن با نام PUBG یاد می‌شود، در تمامی پلتفرم‌هایی که تاکنون عرضه شده، عملکرد تحسین برانگیزی از خود به نمایش در آورده است و نسخه موبایل آن نیز از این قائده مستثنی نمی‌باشد.

صاحب‌خبر -
بازی PUBG تاکنون ۱۰۰ میلیون بار برای موبایل دانلود شده است

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds که بیشتر از آن با نام PUBG یاد می‌شود، در تمامی پلتفرم‌هایی که تاکنون عرضه شده، عملکرد تحسین برانگیزی از خود به نمایش در آورده است و نسخه موبایل آن نیز از این قائده مستثنی نمی‌باشد.

پابجی کورپ (PUBG Corp) و تنست (Tencent) به عنوان سازنده و ناشر عنوان PlayerUnknown’s Battlegrounds اعلام کرده‌اند که نسخه موبایل این بازی، از زمان عرضه در ماه مارس، فقط ظرف مدت چهار ماه ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده است. البته این را هم در نظر داشته باشید که این تعداد، شامل دانلود‌های انجام شده از کشور‌های کره، ژاپن و چین نمی‌شود و با احتساب آنها، به عددی بسیار بزرگتر دست پیدا خواهیم کرد.

طبق توضیحات ارائه شده توسط سازندگان، بازی PUBG در هفته اول عرضه خود، بیشترین میزان دانلود بازی موبایل را در بیش از ۱۰۰ کشور داشته است. همچنین آنها گفته‌اند که PUBG روزانه ۱۴ میلیون بازیکن فعال دارد که رقم حیرت‌انگیزی است.

آقای وینسنت ونگ (Vincent Wang) به عنوان رئیس بخش موبایل PUBG در بیانه خود گفته‌اند:

ما به افزایش استاندارد بازی‌های موبایل ادامه خواهیم داد و در ادامه سال جاری، محتویات بسیار بهتری را ارائه خواهیم کرد.

تنسنت و یا پابجی کورپ هیچ یک از اینکه نسخه موبایل از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای چه درآمدی را به همراه داشته است چیزی نگفته‌اند اما طبق گزارش منتشر شده توسط سایت سنسور تاور (SensorTower)، نسخه موبایل PUBG روزانه ۶۵۰,۰۰۰ دلار درآمد زایی دارد که ارائه Royale Pass در آن تاثیر بسزایی داشته است.

بازی Fortnite که رقیب سرسخت PUBG محسوب می‌شود، در ماه جولای اعلام شد که ۱۰۰ میلیون بار دانلود شده و روزانه حدودا ۲ میلیون دلار درآمد دارد.

نظر شما