شناسهٔ خبر: 27439393 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

جمع‌آوری یک گونی سنگ از میان تماشاگران

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در حالی از ساعت 20:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که بیش از 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و رفته رفته بر تعداد آنها اضافه می‌شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در حالی از ساعت 20:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد که بیش از 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و رفته رفته بر تعداد آنها اضافه می‌شود.

* با ورود بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان به زمین تعدادی از هواداران پرسپولیس به این تیم توهین کردند که این مسئله با عکس‌العمل شماری دیگر از هواداران مواجه شد و آنها به تشویق تیم خوزستانی پرداختند.

* در بیرون ورزشگاه تعدادی خودرو پیراهن پرسپولیس را که برای اسپانسرهای قبلی این تیم بود با قیمت مناسب در اختیار هواداران قرار می‌دادند.

*مأموران نیروی انتظامی و یگان ویژه سخت‌گیری شدیدی در موقع ورود هواداران به داخل ورزشگاه کرده و با دقت آنها را بازرسی بدنی می‌کردند.

* برخی از مأموران یگان ویژه که در داخل ورزشگاه مستقر بودند مدعی شدند یک گونی سنگ از هوادارانی که روی سکوها آمده بودند، گرفتند.

* روی سکوهای هواداران پرسپولیس در تشویق بازیکنان هماهنگی لازم وجود نداشت و مشخص بود برخی لیدرهای این باشگاه هنوز با تعدادی از بازیکنان پرسپولیس مشکل دارند.

* در زمان حضور بازیکن دو تیم در زمین برای گرم کردن روی سکوهای روبه‌روی جایگاه تعدادی از هواداران شروع به فحاشی علیه بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان و در ادامه وینفرد شفر، سرمربی استقلال کردند که مأموران نیروی انتظامی برخی از آنها را دستگیر کرده و به پایین بردند. حتی با برخی از این تماشاگران برخورد فیزیکی شد. بعد از این صحنه خبری از شعارهای تند و فحاشی نبود و جو سکوها تا حد زیادی آرام شد.

* برانکو ایوانکوویچ به مانند بازی‌های خانگی قبلی تیمش زودتر از همه به کنار زمین آمده و در ورزشگاه دور افتخار زد و از سوی تماشاگران به شدت تشویق شد.

* ساعت 20 باجه بلیت‌فروشی همچنان شلوغ بود و از طریق بلندگو به تماشاگران اطلاع داده شد بلیت جایگاه و روبه‌روی جایگاه تمام شده است و آنها می‌توانند در پشت دروازه‌ها و طبقه دوم مستقر شوند.

* حمیدرضا گرشاسبی به همراه حسین خبیری مشاور خود در جایگاه ویژه مستقر شدند تا بازی را تماشا کند. او از سوی تماشاگران به شدت تشویق شد.

 

نظر شما