شناسهٔ خبر: 27430736 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر در نصب‌ سلول‌‌های خورشیدی حمایت می‌شوند

R41363/P1486/S6,53/CT11

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از شرکت‌های دانش بنیان گفت: از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر در ساخت و نصب سلول‌های خورشیدی حمایت می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم گرواند بعدازظهر امروز در نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با فعالان و شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر با بیان اینکه سیاست‌گذاری‌ها باید برای تسهیل‌گری و حل مشکلات شرکت‌های دانش بنیان باشد اظهار داشت: این زیرساخت‌ها در راستای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان انجام می‌شود تا ایده‌ها تبدیل به اشتغال شود.

وی با بیان اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان استان بوشهر در نصب‌سلول‌‌های خورشیدی مورد حمایت قرار می‌گیرند خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه  استان، شرکت‌های دانش بنیان در زمینه ساخت و نصب سلول‌های خورشیدی حمایت می‌شوند.

استاندار بوشهر، با تاکید بر عملی شدن اسکن سه بعدی در عرصه شرکت‌های دانش بنیان افزود: اصلاح شبکه آبرسانی بوشهر نیاز به میلیاردها اعتبار دارد که در صورت تحقق اسکن سه بعدی گام بزرگی در این عرصه برداشته می‌شود و مانع از هدر رفت اعتبارات در این بخش است.

گراوند، شرکت‌های دانش بنیان را فرماندهان جنگ اقتصادی دانست و بیان کرد: در عرصه جنگ اقتصادی دشمن، امروز شرکت‌های دانش بنیان فرماندهان مقابله با این تهاجم محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر فراهم شدن بسترهای لازم برای توسعه فضای کسب و کار این شرکت‌ها افزود: با تسهیل‌گری و بسترسازی می‌توان زمینه توسعه و پیشرفت شرکت‌های دانش بنیان را فراهم کرد.

انتهای پیام/م

نظر شما