شناسهٔ خبر: 27430385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مجازات مفسدان اقتصادی مطالبه مهم مردم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در خطبه های نماز گفت : اشد مجازات برای مفسدان اقتصادی و محتکران کالاهای اساسی مطالبه رهبری و قاطبه ملت بزرگ ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین لطفی بزرگترین خیانت به انقلاب اسلامی در این برهه از زمان رمجازات مفسدان اقتصادی مطالبه مهم مردما احتکار اجناس و کالاهای مورد نیاز مردم دانست و افزود:مسئولان قضائی باید کالاهای احتکار شده را در بازار توزیع کنند تا مردم امیدوار شوند.
خطیب نماز جمعه شهر ایلام در بخش دیگری از خطبه ها به بیانات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت : نظر قاطع رهبر معظم انقلاب که فرمودند با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد و جنگ نخواهد شد تکلیف بسیاری از مسائل را روشن کرد.
حجت السلام و المسلمین لطفی به حمایت مردم ایران از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت قهرمان و شهیدپرور ایران اسلامی صراحت و بصیرت و شجاعت رهبر فرزانه خود را ستوده و آمادگی خود را برای اجرای فرامین مقام معظم رهبری اعلام کردند.
امام جمعه ایلام همچنین با تبریک عید سعید قربان گفت: یکی از مناسبتهای مهم دهه اول ماه ذی الحجه روز عرفه و عید سعید قربان است که مهمترین عمل روز عرفه خواندن دعای عرفه امام حسین (ع) است.
حجت السلام و المسلمین لطفی در پایان 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهمن اسلامی را شیرین ترین و زیباترین رخداد تاریخ انقلاب اسلامی دانست و از مسئولان خواست نسبت به رفع مشکلات این عزیزان اهتمام داشته باشند.

نظر شما