شناسهٔ خبر: 27429880 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مفسدان و مدیران نالایق یاوران دشمنان نظام اسلامی

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه دهدشت گفت:مفسدان اقتصادی، و مدیران نالایق یاوران دشمن در جنگ اقتصادی علیه ایران هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، خطیب جمعه دهدشت در خطبه های نماز سیاسیمفسدان و مدیران نالایق یاوران دشمنان نظام اسلامی عبادی جمعه این شهر سوء مدیریت داخلی را مهمترین نقطه ضعف کشور برای تحریک دشمنان دانست و گفت: دشمنان انقلاب تمامی راه های مقابله برای براندازی این نظام را طی کردند و به نتیجه ای نرسیدند ، و هم اکنون مبارزه اقتصادی را در پی گرفتند که سوء مدیریت داخلی مهمترین راه برای تحریک دشمنان است.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی گرانی و اخلال در بازار را مهمترین خواسته دشمن عنوان کرد و افزود:  لازم است مدیران، جهادی عمل کنند و مردم را از زیر فشار گرانی نجات دهند چرا که احتکار کنندگان دشمن را در رسیدن به اهداف خود در جنگ اقتصادی یاری می دهند.
وی در بخش دیگری از سخنانش 28 مرداد ماه سال 1332 ، سالروز کودتای آمریکای خبیث برای بازگرداندن شاه را یادآور شد و ادامه داد: آمریکای جنایتکار همیشه به دنبال منافع خود بوده و برای رسیدن به این هدف از هیچ کوششی دریغ نکرده و پیدایش داعش و تکفیری ها نمونه بارز این منفعت طلبی است.
حجت الاسلام حسینی  26 مرداد ماه سال 69 ، سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی را یادآور شد و گفت: آزادگان انسانهای با شرافتی هستند که برای دفاع از شرف، عزت و استقلال این ملت، تمام قد در مقابل دشمن ایستادند ، مبارزه کردند و رنج اسارت را تحمل کردند.
امام جمعه دهدشت به 8 ذی الحجه سالروز حرکت امام حسین (ع) از مکه به سوی کربلا و 30 مرداد روز عرفه و همچنین چهارشنبه روز عید قربان اشاره کرد و ادامه داد: مسلمانان باید این روزها را قدر بدانند و تاریخ اسلامی را به دقت مطالعه کنند تا از فضائل این روز ها به خوبی بهره ببرند.

نظر شما