شناسهٔ خبر: 27429717 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

خسرو حیدری در گفت‌وگو با جام‌جم

نباید در جم امتیازی از دست دهیم

خسرو حیدری بازیکن با تجربه استقلال از شرایطی که تیم دارد، راضی است. پیش از شروع فصل، بازیکنان به شدت از وضعی که باشگاه داشت، گلایه داشتند ولی حالا اوضاع بهتر از قبل شده است. استقلال با بردی هم که مقابل تراکتورسازی به دست آورد، انگیزه زیادی گرفت و حالا عازم جم شده تا بتواند دومین برد متوالی خود را به دست بیاورد.

صاحب‌خبر -

آبیها آماده این مسابقه هستند و میخواهند دست پر از جم برگردند تا برای بازی با السد آمادهتر شوند. این تیم باید در شهریورماه دیدار رفت و برگشت خود را مقابل این تیم قدرتمند قطری برگزار کند. خسرو حیدری از باتجربههای استقلال در این باره میگوید: «بازی با السد سخت است ولی ما هم برای این مسابقه آماده هستیم. قطعا با نتایجی که در دو بازی آینده میگیریم، میتوانیم با آمادگی بیشتری هم به مصاف السد برویم. این انگیزه در تیم وجود دارد که دست به کار بزرگی بزند. فکر میکنم امسال زمانی است که بتوانیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برویم.

تیم خوبی داریم. تلفیقی از جوانها و با تجربهها هستیم. خیلی انگیزه داریم. دوست داریم نتایجی بگیریم که در تاریخ باشگاه استقلال ماندگار باشد.» او درباره السد توضیح میدهد: «السد تیم خوبی است. بازیکنان خوبی در اختیار دارد. خریدهای گران قیمتی داشته است. آنها گابی را در نقل و انتقالات گرفتند و ژاوی هم که در این تیم بود. السد خیلی هوشمندانه و با برنامه بازیکن جذب میکند. آنها هزینههای زیادی برای ساختن تیمی قدرتمند کرده اند و واقعا مشکلی ندارند. با این حال ما هم تیم دست و پا بستهای نیستیم ؛ ما استقلالیم. میخواهیم کار بزرگی در آسیا انجام دهیم. انشاءا... این اتفاق رخ دهد. باید در بازی رفت نتیجه خوبی به دست بیاوریم، چون بازی در قطر قطعا سخت است و السد هر کاری میکند تا برنده باشد. از ضعفهای این تیم نهایت استفاده را میبریم.»

قطعا حضور هواداران میتواند کمک زیادی به استقلال کند. خسرو هم میگوید: «قطعا همینطور است. دیدید که حضور آنها در بازی با تراکتورسازی چقدر نقش مهمی داشت و باعث شد تا بهتر بازی کنیم. شک نداریم برای دیدار با السد طرفداران زیادی به ورزشگاه میآیند و جای خالی وجود نخواهد داشت. قطریها هم میدانند آزادی جهنم است. قبل از این مسابقه در همین ورزشگاه میزبان فولاد هستیم. آن بازی هم اهمیت خیلی زیادی دارد. اگر بتوانیم فولاد را در آزادی شکست دهیم و بعد به مصاف السد برویم، خیلی اتفاق خوبی است. تیم که انگیزه زیادی دارد در دو مسابقه بعدی برنده باشد. انشاءا... این اتفاق رخ میدهد.»

خسرو درباره دیدار با پارس جنوبی جم چنین نظری دارد: «قطعا بازی در شرایط آب و هوایی جم سخت است. در گرمای زیادی باید بازی کنیم. این مساله به نفع تیم میزبان است ولی نباید باعث شود امتیاز از دست دهیم. میخواهیم دومین برد متوالی خود را به دست بیاوریم. مطمئنیم هواداران هم به ورزشگاه میآیند تا از ما حمایت کنند. هواداران استقلال همه جا هستند و همواره تیم را تشویق میکنند.»

او درباره وضعیت خودش هم توضیح میدهد: «شرایط خوبی دارم. از هر نظر آماده هستم و هر زمان مربی بخواهد، برای تیم بازی میکنم. مثل یک سرباز در استقلال آماده خدمت هستم.» شفر در فصل جاری روی حیدری حساب ویژهای باز کرده و معتقد است او کمک زیادی به کادر فنی میکند. شفر سال گذشته هم در مصاحبهای گفت خسرو با وجود نیمکتنشینی، همواره به تیم کمک میکند و به بازیکنان انگیزه میدهد.

نظر شما