شناسهٔ خبر: 27429356 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اقتصاد مقاومتی؛ پدافند غیرعامل در جنگ اقتصادی دشمن است

گروه سیاسی- امام‌جمعه موقت کرج گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است و مجازات مفسدان هم در این راه کمک‌کننده است.

صاحب‌خبر -

اقتصاد مقاومتی؛ پدافند غیرعامل در جنگ اقتصادی دشمن است

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدفضل‌الله حسینی، 26مرداد در خطبه‌های نمازجمعه کرج با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به کشور، اظهار کرد: این هنر اسلام است که کشته را به شهید و اسیر را به آزاده تبدیل می‌کند.
وی در ادامه بابیان اینکه ایران در یک جنگ تمام‌عیار قرارگرفته است، تأکید کرد: واقعیت این است که دشمن از جنگ نظامی علیه ایران خسته و ناامید شده به همین منظور جنگ نرم و اقتصادی را پیش‌گرفته است.
امام‌جمعه موقت کرج بابیان اینکه دشمنان اسلام با تمام صلاح‌های خود در سوریه، یمن، غزه، عراق و غیره وامانده‌اند، تصریح کرد: این‌ها نشان از آن است که دشمن هیچ‌گاه به ایران حمله نظامی نمی‌کند چراکه تاکنون ضررهای فراوانی را متحمل شده است.
حسینی بابیان اینکه دشمنان اسلام در جنگ رسانه‌ای از تمام امکانات خود استفاده می‌کنند تا به‌نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند، خاطرنشان کرد: شبکه‌های اجتماعی نیز یکی از ابزار مورداستفاده آن‌ها است که این مهم بر لزوم افزایش آگاهی جامعه تأکید دارد.
این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان از تمام ابزارهای رسانه‌ای استفاده می‌کنند تا بگویند که ایران به بن‌بست رسیده است، عنوان کرد: آن‌ها می‌خواهند به مردم ایران اثبات کنند که راهی جز مذاکره با استکبار جهانی نیست.
امام جمعه موقت کرج با اشاره به تلاش دشمن برای پیشبرد جنگ رسانه‌ای در کنار جنگ اقتصادی تصریح کرد: آن‌ها با این ظرفیت سعی دارند وانمود کنند که ایران به بن بست رسیده است و در این وضعیت تنها راه نجات مذاکره و تسلیم شدن در برابر خواسته آنهاست.
وی از تلاش آمریکا برای ایجاد تفرقه میان ملت و حاکمیت گفت و اعلام کرد: انتقاداتی که این روزها می‌شود نباید سبب تضعیف دولت شود؛ اتحاد میان ملت و حاکمیت برای جلوگیری از ایجاد تفرقه توسط دشمن باید جدی گرفته شود.
حسینی با تاکید بر لزوم افزایش قدرت رسانه‌ای کشور گفت: باید با توجه به ظرفیت‌های داخلی یک پیامرسان داخلی قدرتمند برای مقابله با دشمن ایجاد شود.
وی در پایان اظهار کرد: در حوزه اقتصادی نیز سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله با جنگ اقتصادی دشمن است و مجازات مفسدان هم در این راه کمک‌کننده است.
انتهای پیام./

نظر شما