شناسهٔ خبر: 27428980 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

اسرای جنگ تحمیلی خود آگاهی را به جامعه تزریق کنند

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور درمحل سالن همایش های مجتمع توانبخشی

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد پیش از ظهر امروز در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور درمحل سالن همایش های مجتمع توانبخشی ایثارخرم آباد اظهارداشت: ایثارگران عزیزکشور ما هم اکنون با روحیه بالا مشکلات مختلف زندگی را تحمل می کنند اما زمانی مغلوب خواهند شد که نتیجه دستاوردها و صبرشان با تردید و بی مهری مواجه شود.
وی افزود: امروز کشور ما درگیر مشکلات فراوانی است اما این موانع و مشکلات نه تنها از زمان جنگ و اسارت آزادگان سهل تر نبوده بلکه قابل مقایسه هم نیست.
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امورایثارگران کشور بیان کرد: زمانی همه این مشکلات حل خواهد شد اما از روزی باید ترسید که حاصل دستاوردهای این قهرمانان به هدر رود.
حجت الاسلام والمسلمین کاویانی راد اضافه کرد: اسرا تحمل مشکلات را دارند اما توان دیدن از دست رفتن ارزش ها و آرمان های شهدا را نخواهند داشت.
وی ادامه داد: 42هزار رزمنده اسیر در اردوگاه های بعث عراق پرده هایی از جنایت های صدام برداشتند که این مهم در مورد هیچ کدام از ما صدق نمی کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان نیز در این آیین از موازی کاری برخی نهادهای اداری با وظایف بنیاد شهید گلایه کرد و گفت: این دستگاه ها باید در مواردی مانند برگزاری یادواره ها و مسئله حفظ آثار شهدا، با بنیاد هماهنگ باشند تا از تداخل وظیفه و موازی کاری پرهیز شود.
سید حسین نازاریان با اشاره به مشکلات آزادگان بیان کرد: علی رغم حضور 843 آزاده در لرستان اما این افراد با مشکلاتی مانند اشتغال فرزندان، بالا بودن هزینه های درمانی و بازنگری درصدهای جانبازی مواجه هستند.
وی آزادگان را پشتیبان های ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: امیدواریم با همت مسئولان گام های اساسی در جهت رفع مشکلات این افراد برداشته شود.
7264/7273
انتهای پیام

نظر شما