شناسهٔ خبر: 27428978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

مبارزه با تحریم اقتصادی با الگوی دوران دفاع مقدس میسر است

امام جمعه گناباد گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز نیازمند تعامل همه بخشها و قوای مقننه، مجریه و قضائیه است.حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه

صاحب‌خبر - امام جمعه گناباد گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز نیازمند تعامل همه بخشها و قوای مقننه، مجریه و قضائیه است.
حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد افزود: قوای قضائیه، مقننه و مجریه و دستگاه های نظارتی و امنیتی باید گلوگاه های فساد را مسدود کنند و در این میان قوه قضائیه باید با همه توان به میدان بیاید چون بنای نظام جمهوری اسلامی برخورد قاطع و بدون ملاحظه با مفسدان است.
وی اظهار داشت: مشکلات اقتصادی کشور ریشه داخلی دارد و باید با اتکا به توانایی های داخلی و مدیریت و نظارت قوی برای رفع آنها تلاش کرد.
وی گفت: تغییر تیم اقتصادی دولت خواست عموم مردم است.
حجت الاسلام صادقی نسب افزود: با آمریکا مذاکره نمی کنیم چون به تجربه ثابت شده است که این کشور زورگو، پر توقع و غیر قابل اعتماد است.
وی اظهار داشت: به واسطه اقتدار نظام جمهوری اسلامی حمله به ایران از دستور کار دشمنان خارج شده و ملت و نیروهای مسلح ما با قاطعیت در مقابله هر متجاوز می ایستد.

* امام جمعه موقت سبزوار نیز گفت: مسئولان و مردم با پیروی از الگوی دوران دفاع مقدس از سد مشکلات عبور می کنند.
حجت الاسلام محمد سلیمانی در خطبه های نماز جمعه سبزوار افزود: آزادگان سرافراز الگوی صبر و ایثار هستند که وفاداری خود را به انقلاب اسلامی ثابت کردند.
وی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: امروز عزت و اقتدار انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا، رشادت آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.
وی گفت: آزادگان، دوران سخت شکنجه در زندانهای رژیم بعث عراق را تحمل کردند و تسلیم خواسته های دشمن نشدند و امروز نیز مدیران و جوانان باید از آزادگان درس مقاومت بگیرند.
حجت الاسلام سلیمانی همچنین با گرامیداشت روز مسجد افزود: مساجد نماد وحدت و انسجام مسلمانان هستند.
2095/ 8145/7495 / 6053
انتهای پیام

نظر شما