شناسهٔ خبر: 27428948 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش خبرنگار اعزامی از اندونزی| ‎فرهادی‌زاد: قایق‌های خریداری شده به قایقران‌ها رسید/ اقدامات لازم برای تهیه فشنگ تیراندازها انجام شد

R1435/P35350/S3,33/CT11

‎سرپرست کاروان ورزشی ایران در پالمبانگ از تحویل قایق‌های خریداری شده به ورزشکاران قایقرانی و اقدامات صورت گرفته در تهیه فشنگ و ساچمه برای تیراندازان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از اندونزی‎، مهین فرهادی‌زاد اظهار داشت: کاروان ایران در پالمبانگ حدود 132 نفر متشکل از ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب 7 رشته در بخش زنان و مردان حضور دارد.

‎وی ادامه داد: پالمبانگ از نظر اسکان و سایت‌های مسابقات و تمرین ورزشکاران آماده اما لازم بود از ناحیه کادر سرپرستی چک نهایی صورت گیرد تا ورزشکاران ما هم در بخش اسکان و هم در بخش فنی مشکل خاصی نداشته باشند که خوشبختانه این زمان و فضا وجود داشت.

‎سرپرست کاروان ایران اضافه کرد: ورزشکاران به محض ورود در بخش‌های خودشان مستقر شدند. یکی دو روز اول قایق‌هایی که خریداری شده بود باید به دست ورزشکاران می‌رسید و همین‌طور در تهیه فشنگ و ساچمه باید اقداماتی انجام می‌دادیم که این کار هم انجام شد. 

‎وی بیان داشت: ورزشکاران ایرانی در رشته‌های قایقرانی زنان و مردان، تیراندازی زنان و مردان، تنیس زنان و مردان، صخره مردان، والیبال ساحلی و سپک تاکرای مردان و کانو در دهکده بازی‌های پالمبانگ اسکان دارند. در این مدت تمرینات ورزشکاران صبح و بعدازظهر به خوبی انجام می‌شود.

‎فرهادی‌زاد درباره شرایط میزبانی نیز عنوان کرد: میزبان تمام تلاش خود را به کار گرفته و تعداد زیادی داوطلب هم در دهکده حضور دارند، به هرحال پذیرایی از این همه مهمان کار ساده‌ای نیست و شاید لازم بوده در جاهایی از قبل وقت بیشتری بگذارند ولی هرجایی که مشکلی وجود دارد با روی خوش همکاری و سعی می‌کنند در کوتاه‌ترین زمان آن را رفع کنند.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما