شناسهٔ خبر: 27428750 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قائدی: گلم به کره شانسی بود

وینگر تیم ملی امید ایران ابراز امیدواری کرد بتوانند در مسابقات آسیایی اندونزی به قهرمانی برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، مهدی قائدی بعد از برتری تیم ملی امید ایران برابر کره شمالی گفت: خدا را شکر توانستیم برنده شویم و سه امتیاز خیلی مهمی بگیریم که خیلی شیرین بود؛ سه گل به کره شمالی که در بازی اول نمایش خوبی طبق آنالیز ما داشت، زدیم؛ با دستورات کادر فنی و ترکیبی که چیده بودند، تیم حریف نتوانست حتی یک خطر هم روی دروازه ما ایجاد کند.

 

او راجع به نیمکت‌نشینی خود در ابتدای مسابقه ابراز کرد: نظر کادر فنی بود که با توجه به فاصله دو روزه بازی قبل تا امروز، در ترکیب مقابل کره شمالی نباشم و استراحت کنم ولی دیدید که به زمین آمدم، خدا را شکر یک گل زدم و خواسته مربیان را اجرا کردم.

 

وینگر ملی پوش استقلال اضافه کرد: گلم به کره شمالی شانسی ولی خواست خدا بود، اما بازی بعد گلی می‌زنم که حرف و حدیث هم در آن نباشد؛ همه یک تیم و رفیق هستیم و کسی از دیگری دلخور نمی‌شود؛ قرار نیست من همیشه در ترکیب باشم، مربی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند و هر دستوری بدهد ما اجرا می‌کنیم.

 

قائدی با بیان اینکه ان‌شاالله میانمار را هم شکست می‌دهیم، گفت: ما برای قهرمانی می‌جنگیم، فکر و ذکر بچه‌ها قهرمانی است و به نتیجه دیگری فکر نمی‌کنیم.

نظر شما