شناسهٔ خبر: 27428717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تهدیدات آمریکا در مورد جنگ صحنه سازی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: آمریکایی ها جنگ با ایران را باتوجه به اقتدار ایران در زمینه نظامی از دستور کار خود خارج کردند و حرف زدن آن‌ها در این باره تنها صحنه سازی و شعار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی خطیب جمعه کرمان در جمع مردم نمازگزار در مصلی امام علی (ع) گفت:اطاعت خداوند بر هر خواسته و بر هر امری ترجیح دارد .

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه محیط آلوده فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زمینه و بستر انجام و رشد گناه را در جامعه فراهم می‌کند، افزود: در قرآن کریم و روایات اسلامی مصادیق زیادی عنوان شده که مسائل اقتصادی و اجتماعی را نیز در جامعه تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی همچنین ضمن تبریک سالگرد ورود آزادگان سرافراز در میهن اسلامی و تبریک روز عرفه و قربان نیز گفت: آزادگان در میان ما حجت هستند و باید آن‌ها را قدر دانست و از آن‌ها قدردانی کرد چرا که مرارت‌هایی را کشیدند و در راه خداوند ثابت قدم ایستادند و به دفاع این مرزو بوم پرداختند.

حجت الاسلام والمسلمین  علیدادی سلیمانی افزود:آمریکایی ها جنگ با ایران را باتوجه به اقتدار ایران در زمینه نظامی از دستور کار خود خارج کردند  و حرف زدن آن‌ها در این باره تنها صحنه سازی و شعار است.

وی همچنین اقدام نابکارانه رژیم صهیونیستی (اسرائیل) را در رابطه با به آتش کشیدن مسجد الاقصی اقدامی زشت دانست و افزود: مسجد الاقصی مسجد مقدسی برای جهان اسلام است که آن را به آتش کشیدند و هیچ کسی اجازه خاموش کردن آتش را نداد و در نهایت هم یک نفر را صوری دستگیر و در محاکمه آن فرد را روانی اعلام و آزاد می‌کنند.
انتهای پیام/ی

اقدام نابکارانه رژیم صهیونیستی در به آتش کشیدن مسجد الاقصی

نظر شما