شناسهٔ خبر: 27428589 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توجه به عدالت اجتماعی ، الویت برنامه های دولتمردان

امام جمعه رشت : خدمات مسئولان باید در شان مردم وفادار ایران اسلامی باشد.

صاحب‌خبر -
  توجه به عدالت اجتماعی ، الویت برنامه های دولتمردانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان نماینده ولی فقیه در استان امروز در خطبه های نماز رشت با اشاره به روحیه همدلی و بصیرت آحاد ملت ایران در صحنه های پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی گفت : خدمات عملکرد مسئولان نظام بویژه دستگاه اجرایی باید در شان و منزلت مردم باشد.
آیت الله فلاحتی ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی را ناشی از عدم رعایت تقوای الهی دانست و گفت : توجه به عدالت اجتماعی و توسعه اقتصادی باید در الویت برنامه های دولتمردان قرار گیرد.
وی پیگیری و نظارت درست بر عملکرد کارگزاران را عاملی مهم  برای کاهش انحراف در درون نظام اسلامی برشمرد و از دستگاه قضایی خواست در مقابل هرگونه فساد و تعدی به بیت المال با جدیت برخورد کند و بارقه های امید  مبنی بر احیای عدالت  در دل مردم وفادار و ولایتمدار ایران اسلامی بیشتر کند.
 امام جمعه رشت در ادامه از اعطای وام های چند میلیاردی به برخی از افراد خاص انتقاد کرد و گفت : دادن امتیازهای ویژه به برخی ها در خارج از قانون پدیده ای  مذموم است که با آرمان های انقلاب و شهدا همخوانی ندارد. 
آیت الله فلاحتی با اشاره به نقش رسانه ها در پیگیری مطالبات مردم و ترغیب مسئولان به مطالبه گری از دست اندرکاران رسانه های جمعی خواست مطالبه گر دردهای مردم از مسئولان باشند.
وی در پایان با اشاره به مناسبت های ماه مرداد 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن عزیزمان را گرامی داشت و کودتای 28 مرداد و اقدام ننگین امریکایی ها برای سقوط دولت قانونی در ایران و حمایت از دیکتاتوری پهلوی را محکوم نمود.

نظر شما