شناسهٔ خبر: 27428571 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پایداری توان دفاعی و قدرت بازدارندگی ایران

توان دفاعی و قدرت بازدارندگی ایران برای مواجهه با هرگونه تهدید خارجی پایدار است.

صاحب‌خبر -
پایداری توان دفاعی و قدرت بازدارندگی ایرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه رشت که به مناسبت بزرگداشت 31 مرداد روز صنعت دفاعی کشور ایراد شد گفت :  قدرت بازدارندگی و اقتدار دفاعی نیروهای مسلح کشور ناشی از حفظ روحیه خود باوری و اتکاء به توان داخلی است.
امیر دریادار رستگاری افزود : تحریم های ناجوانمردانه دنیای استکبار در 40 سال گذشته نه تنها خللی در توان دفاعی ایران اسلامی ایجا د نکرد بلکه موجب شد نیروهای مسلح در عرصه تجهیزات و ادوات نظامی در3 حوزه زمین ، هوا و دریا به قدرت برتر منطقه تبدیل شوند.
وی با بیان اینکه امروز توان دفاعی ایران اسلامی دشمنان انقلاب را متعجب کرده خاطر نشان کرد : روند توسعه و پیشرفت صنعت دفاعی کشور با هیچ تحریم و تهدیدی توقف نمی شود.
معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین مقابله و شکست داعش در مدت 6 سال را نتیجه اقتدار دفاعی و توان بازدارندگی ایران در حوزه ی جنگ های نامتقارن عنوان کرد و گفت : حامیان داعش ادعا می کردند که این پدیده شوم حداقل به مدت 30 سال قابل کنترل نیست اما دیدیم که حضور مستشاری و ارایه طریق فرزندان رشید ایران چگونه زمینه برچیده شدن داعش را در منطقه مهیا کرد.

نظر شما